Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

vel 90% av norge er uenig med deg der co2, TM går og går og går.

den er perfekt for å bygger på senere.

6635504[/snapback]

 

Som jeg sa, alt utenom gears er ubrukelig.

 

CA funker like bra, men med metallkropp. Er det snakk om å bygge på senere kan man heller bare kjøpe innmaten å slenge inn i noe annet.

6635567[/snapback]

 

CA, ivertfall de nye tåler ganske mye juling de da..

Og du kan jo bygge like mye på CA som på TM vel?

6635690[/snapback]

 

 

vel CA har feil markings, skal man lage et ekte våpen som bukes av soldater må man ha metalbody fra hurrican eller Systema.

 

da er det ikke noe vits i å kjøpe en dyr CA med metal kropp for å så bytte metalkroppen. og Ca sin kropp kan brekkes den også, har sett en selv som ble brukket

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vel 90% av norge er uenig med deg der co2, TM går og går og går.

den er perfekt for å bygger på senere.

6635504[/snapback]

 

Som jeg sa, alt utenom gears er ubrukelig.

 

CA funker like bra, men med metallkropp. Er det snakk om å bygge på senere kan man heller bare kjøpe innmaten å slenge inn i noe annet.

6635567[/snapback]

 

CA, ivertfall de nye tåler ganske mye juling de da..

Og du kan jo bygge like mye på CA som på TM vel?

6635690[/snapback]

 

 

vel CA har feil markings, skal man lage et ekte våpen som bukes av soldater må man ha metalbody fra hurrican eller Systema.

 

da er det ikke noe vits i å kjøpe en dyr CA med metal kropp for å så bytte metalkroppen. og Ca sin kropp kan brekkes den også, har sett en selv som ble brukket

6635778[/snapback]

 

Nå skal det ikke så mye til å knekke et våpen heller da :ermm:

Altså, det er jo bare å falle litt feil med all kroppsvekten på feil sted :p så vil vel de fleste kroppene knekke uansett hvor mye metall de er lagd av

Lenke til kommentar

CA bruker noe sånt som "white-metal" som er lettere i vekt og svakere enn aliminium. Så en Tokyo Marui med HurricanE, G&P eller Guarder metallkropp er mer solid rundt receiveren ja.

 

Men så må en jo nesten bytte ut kolbe, ytterløp og frontset også (i allefall perfeksjonister som meg). ;)

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar

Om du skyter mye semi kan moteren bli veldig varm. Dette er pågrunn av da må moteren bruke mye krefter på å spinne opp å så "slippe taket". I motsetning til om man skyter fullaouto hvor motoren spinner seg opp en gang holder i gang til man slipper(ikke så veldig bra forklart, men du skjønner kanskje hva jeg mener uansett :p )

 

In other news; Jeg har akkurat sprayet safariland hylsteret mitt :w00t:

safariland.jpg

Så er spørsmålet om M249'en skal sprayes :hmm: (fikk du foressten gang på din M249 gunfreak? )

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Om du skyter mye semi kan moteren bli veldig varm. Dette er pågrunn av da må moteren bruke mye krefter på å spinne opp å så "slippe taket". I motsetning til om man skyter fullaouto hvor motoren spinner seg opp en gang holder i gang til man slipper(ikke så veldig bra forklart, men du skjønner kanskje hva jeg mener uansett :p )

6638298[/snapback]

Det hørtes utrolig rart ut. Det er ingen tunge drev eller svinghjul i en softgun, så motstanden er vel det samme om du skyer fullauto som semiauto... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...