Gunfreak Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 vel 90% av norge er uenig med deg der co2, TM går og går og går.den er perfekt for å bygger på senere. 6635504[/snapback] Som jeg sa, alt utenom gears er ubrukelig. CA funker like bra, men med metallkropp. Er det snakk om å bygge på senere kan man heller bare kjøpe innmaten å slenge inn i noe annet. 6635567[/snapback] CA, ivertfall de nye tåler ganske mye juling de da.. Og du kan jo bygge like mye på CA som på TM vel? 6635690[/snapback] vel CA har feil markings, skal man lage et ekte våpen som bukes av soldater må man ha metalbody fra hurrican eller Systema. da er det ikke noe vits i å kjøpe en dyr CA med metal kropp for å så bytte metalkroppen. og Ca sin kropp kan brekkes den også, har sett en selv som ble brukket Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Kjøp custom fra RWA(en kompis gjorde det). Eller, ta utgangspunkt i marui, set tune til oppunder 300fps, sett på metalbody, frontskjefte batteri og ta med charger. Hele pakka med ferdig installert metalbody+++ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Eller hva med HFC som selger med metall kropper til en billig penge hvis du ikke er veldig nøye på merke da Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Eller hva med HFC som selger med metall kropper til en billig penge hvis du ikke er veldig nøye på merke da 6635816[/snapback] w00t, når begynte HFC å lage metallkropper ? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 vel 90% av norge er uenig med deg der co2, TM går og går og går.den er perfekt for å bygger på senere. 6635504[/snapback] Som jeg sa, alt utenom gears er ubrukelig. CA funker like bra, men med metallkropp. Er det snakk om å bygge på senere kan man heller bare kjøpe innmaten å slenge inn i noe annet. 6635567[/snapback] CA, ivertfall de nye tåler ganske mye juling de da.. Og du kan jo bygge like mye på CA som på TM vel? 6635690[/snapback] vel CA har feil markings, skal man lage et ekte våpen som bukes av soldater må man ha metalbody fra hurrican eller Systema. da er det ikke noe vits i å kjøpe en dyr CA med metal kropp for å så bytte metalkroppen. og Ca sin kropp kan brekkes den også, har sett en selv som ble brukket 6635778[/snapback] Nå skal det ikke så mye til å knekke et våpen heller da Altså, det er jo bare å falle litt feil med all kroppsvekten på feil sted så vil vel de fleste kroppene knekke uansett hvor mye metall de er lagd av Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 (endret) CA bruker noe sånt som "white-metal" som er lettere i vekt og svakere enn aliminium. Så en Tokyo Marui med HurricanE, G&P eller Guarder metallkropp er mer solid rundt receiveren ja. Men så må en jo nesten bytte ut kolbe, ytterløp og frontset også (i allefall perfeksjonister som meg). Endret 8. august 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 har ikke trengt å bytte ytterløp på min M733, da den har forbedret fra M4 versonen, den har onepice og den er kortere en M4 løpet Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Nettop skutt opp noen hundre kuler, er det vanlig at motoren blir litt varm? Altså på pistolgrepet der? Fyrte av en del familier var skikkelig varm etterpå Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Litt varm kan den nok bli, men jeg tviler på at den blir så varm a du kjenner det helt igjennom håndtaket. Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt ut motoren for å sjekke børster og ledninger. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Kan merke at den fortsatt er varm liksom Jeg vet ikke åsn man demonterer den, bare å ta ut alle plugger? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Jeg vet ikke åsn man demonterer den, bare å ta ut alle plugger? 6636605[/snapback] Aner ikke hvordan det fungere på din... vet ikke hvordan det fungere på min engang. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Tok ut motoren på min nå. Alt jeg trengte å gjøre var å skru ut platen som sitter i bunnen av grepet/reciever/eller hva faen. Så dro jeg, enkelt og greit, av ledningene, så datt motoren ut. Pluss er rød, sant? Redigert: Fant ut av det. Endret 8. august 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Tok ut motoren på min nå. Alt jeg trengte å gjøre var å skru ut platen som sitter i bunnen av grepet/reciever/eller hva faen. Så dro jeg, enkelt og greit, av ledningene, så datt motoren ut. Pluss er rød, sant? Redigert: Fant ut av det. 6636759[/snapback] Er rødt pluss? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 står jo ofte på motoren hva som er pluss. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 (endret) EvenruD: Jepp, rød - pluss. Du kan jo også sjekke når/hvis du tar ifra hverandre våpenet. gunfreak19: Det stemmer det, men du må jo få riktig ledning på riktig kontakt på motoren, hvis ikke så vil motoren gå feil vei. Endret 8. august 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Hmm fikk åpna den nå, så ikke ut som at det var noen svi merker elns på den Men greide heller ikke å få reciveren av toppen der Den ville bare ikke av selvom jeg skrudde ut begge skruene som sitter i kroppen der Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Sjekk også batteriet. Hvis du får det til, ta ut motoren helt for en grundig sjekk. Hadde en 11-Turns motor på en el.båt uten kjøling, bakdelen på motoren smeltet... var av plast, men allikavel. Heftig varmeutvikling. Skroget på båten smelte litt og, selvom motoren ikke lå intil skroget engang. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Om du skyter mye semi kan moteren bli veldig varm. Dette er pågrunn av da må moteren bruke mye krefter på å spinne opp å så "slippe taket". I motsetning til om man skyter fullaouto hvor motoren spinner seg opp en gang holder i gang til man slipper(ikke så veldig bra forklart, men du skjønner kanskje hva jeg mener uansett ) In other news; Jeg har akkurat sprayet safariland hylsteret mitt Så er spørsmålet om M249'en skal sprayes (fikk du foressten gang på din M249 gunfreak? ) Endret 8. august 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Er rødt pluss? 6637069[/snapback] I elektronikkverdenen er rødt tradisjonelt pluss, men man kan aldri være helt sikker. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Om du skyter mye semi kan moteren bli veldig varm. Dette er pågrunn av da må moteren bruke mye krefter på å spinne opp å så "slippe taket". I motsetning til om man skyter fullaouto hvor motoren spinner seg opp en gang holder i gang til man slipper(ikke så veldig bra forklart, men du skjønner kanskje hva jeg mener uansett ) 6638298[/snapback] Det hørtes utrolig rart ut. Det er ingen tunge drev eller svinghjul i en softgun, så motstanden er vel det samme om du skyer fullauto som semiauto... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå