Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
QUOTE(spinxzer @ 04/08-2006 : 16:34)

Kjøpte full stock fordi den er hendig med batteriet, skal du ha Crane så må du ha batteri boks, noe som jeg synes er "stygt" og den er ikke hendig der den sitter akkurat.

*

 

 

 

 

de fleste Carnestocks har jo mulighet for batteri i stocken da

 

ok min feil, men hvorfor følger da batteri boksen med på M15A1 R.I.S da?

det sto mellom dem, så jeg valgte S.P.C fordi de fleste har den og jeg troddde du måtte bruke batteri boksen.

Lenke til kommentar
Det er jo ikke så farlig  :ermm: bare du har litt vett og sunn fornuft går det bra !

6616112[/snapback]

Så det å ødelegge øyene er ikke så farlig? Eh... det er derfor det er 18års grense på airsoft her... mindreårige har ikke alltid den fornuften som trengs for å håndtere airsoftvåpen.

 

Rediger: Såklart det ikke er så farlig når du selv er mindreårig...

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
fordi som ikke så 21 nyhetene på tv2 var det et airsoft inslag

 

kan sees her

http://video.google.com/videoplay?docid=-6650277486655345324

6615370[/snapback]

 

 

Haha, reporteren hadde jo peiling: "dette er en softgun fyllt med plastkuler" :lol:

 

Men det som er er jo at det finnes jo både ansvarlige og uansvarlige folk, både over og under grensen. Det store problemet er gateselgerne på 17 mai osv. Det er de som har skylden i mesteparten.

Lenke til kommentar
Men det som er er jo at det finnes jo både ansvarlige og uansvarlige folk, både over og under grensen. Det store problemet er gateselgerne på 17 mai osv. Det er de som har skylden i mesteparten.

6616482[/snapback]

Tror det ligger en del i det, ja. Vi har for eksempel "Sommerdansen" her, da er det bøttevis med boder som selger jalla softguns til hvem som helst som vil kjøpe. Det var faktisk for bare 2 uker siden. Var mange unger som løp rundt med slike da. Er jo ikke noe kvalitet i det hele tatt, men de skyter allikavel små hardt. Det lokker sikkert mange til å kjøpe "ordentlige" softguns også. Manuelle KWCer o.l.

Lenke til kommentar
Men det som er er jo at det finnes jo både ansvarlige og uansvarlige folk, både over og under grensen. Det store problemet er gateselgerne på 17 mai osv. Det er de som har skylden i mesteparten.

6616482[/snapback]

Tror det ligger en del i det, ja. Vi har for eksempel "Sommerdansen" her, da er det bøttevis med boder som selger jalla softguns til hvem som helst som vil kjøpe. Det var faktisk for bare 2 uker siden. Var mange unger som løp rundt med slike da. Er jo ikke noe kvalitet i det hele tatt, men de skyter allikavel små hardt. Det lokker sikkert mange til å kjøpe "ordentlige" softguns også. Manuelle KWCer o.l.

6616508[/snapback]

 

 

Føler at den siste der var litt rettet mot meg? :innocent:

Lenke til kommentar
Føler at den siste der var litt rettet mot meg? :innocent:

6616624[/snapback]

Bare tilfeldigheter i såfall. :) Hvor er det du passer in, om jeg tør spørre? ;)

 

Redigert: Vent litt, var det du som nylig kjøpte KWC Glock? :p

6616676[/snapback]

 

 

 

100 poeng :tease:

 

Kan nevne at den suger forresten. Treffer ikke en søppeldunk på 10 meter engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...