Gunfreak Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Kjøpte full stock fordi den er hendig med batteriet, skal du ha Crane så må du ha batteri boks, noe som jeg synes er "stygt" og den er ikke hendig der den sitter akkurat. 6613737[/snapback] de fleste Carnestocks har jo mulighet for batteri i stocken da Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 hmm.. da ser det bare ut til at jeg må skifte batteri (bestillte selvfølgelig feil,) og skaffe T-ledninger. Noen som vet hvor jeg kan skaffe slike ledninger her i Norge? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Hobby forretninger? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Kjenner egentlig bare til Hobby Huset ettersom det bare er der jeg handler airsoft og RC... ikke så mye RC lengre ettersom de har sluttet med Kyosho. Link til hjemmesiden/netbutikken deres: http://www.hobby-huset.no/ Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 QUOTE(spinxzer @ 04/08-2006 : 16:34)Kjøpte full stock fordi den er hendig med batteriet, skal du ha Crane så må du ha batteri boks, noe som jeg synes er "stygt" og den er ikke hendig der den sitter akkurat. * de fleste Carnestocks har jo mulighet for batteri i stocken da ok min feil, men hvorfor følger da batteri boksen med på M15A1 R.I.S da? det sto mellom dem, så jeg valgte S.P.C fordi de fleste har den og jeg troddde du måtte bruke batteri boksen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 fordi den ikke har crane stock, bare vanlig. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Gunfreak, har du noen gang prøvd/hatt erfaring med å sende tilbake varer til feks redwolf? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 nei, har jeg ikke, de pleier å drite i om de har sendt noe galt. og sender det riktige uten at de behøver å sende tilbake det du fikk feil Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 fordi som ikke så 21 nyhetene på tv2 var det et airsoft inslag kan sees her http://video.google.com/videoplay?docid=-6650277486655345324 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Ser aldri på TV2, så takk skal du ha for linken. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 fordi som ikke så 21 nyhetene på tv2 var det et airsoft inslag kan sees her http://video.google.com/videoplay?docid=-6650277486655345324 6615370[/snapback] Det er jo ikke så farlig bare du har litt vett og sunn fornuft går det bra ! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Det er jo ikke så farlig bare du har litt vett og sunn fornuft går det bra ! 6616112[/snapback] Så det å ødelegge øyene er ikke så farlig? Eh... det er derfor det er 18års grense på airsoft her... mindreårige har ikke alltid den fornuften som trengs for å håndtere airsoftvåpen. Rediger: Såklart det ikke er så farlig når du selv er mindreårig... Endret 4. august 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Problemet er vel at generelt er det ganske stor mangel på "vett og sunn fornuft" blant folk. Bare det at voksne kjøper airsoft utstyr til barn er jo et glimrende eksempel på fravær av vett og sunn fornuft. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 fordi som ikke så 21 nyhetene på tv2 var det et airsoft inslag kan sees her http://video.google.com/videoplay?docid=-6650277486655345324 6615370[/snapback] Haha, reporteren hadde jo peiling: "dette er en softgun fyllt med plastkuler" Men det som er er jo at det finnes jo både ansvarlige og uansvarlige folk, både over og under grensen. Det store problemet er gateselgerne på 17 mai osv. Det er de som har skylden i mesteparten. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Men det som er er jo at det finnes jo både ansvarlige og uansvarlige folk, både over og under grensen. Det store problemet er gateselgerne på 17 mai osv. Det er de som har skylden i mesteparten. 6616482[/snapback] Tror det ligger en del i det, ja. Vi har for eksempel "Sommerdansen" her, da er det bøttevis med boder som selger jalla softguns til hvem som helst som vil kjøpe. Det var faktisk for bare 2 uker siden. Var mange unger som løp rundt med slike da. Er jo ikke noe kvalitet i det hele tatt, men de skyter allikavel små hardt. Det lokker sikkert mange til å kjøpe "ordentlige" softguns også. Manuelle KWCer o.l. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 Men det som er er jo at det finnes jo både ansvarlige og uansvarlige folk, både over og under grensen. Det store problemet er gateselgerne på 17 mai osv. Det er de som har skylden i mesteparten. 6616482[/snapback] Tror det ligger en del i det, ja. Vi har for eksempel "Sommerdansen" her, da er det bøttevis med boder som selger jalla softguns til hvem som helst som vil kjøpe. Det var faktisk for bare 2 uker siden. Var mange unger som løp rundt med slike da. Er jo ikke noe kvalitet i det hele tatt, men de skyter allikavel små hardt. Det lokker sikkert mange til å kjøpe "ordentlige" softguns også. Manuelle KWCer o.l. 6616508[/snapback] Føler at den siste der var litt rettet mot meg? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Føler at den siste der var litt rettet mot meg? 6616624[/snapback] Bare tilfeldigheter i såfall. Hvor er det du passer in, om jeg tør spørre? Redigert: Vent litt, var det du som nylig kjøpte KWC Glock? Endret 5. august 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 Føler at den siste der var litt rettet mot meg? 6616624[/snapback] Bare tilfeldigheter i såfall. Hvor er det du passer in, om jeg tør spørre? Redigert: Vent litt, var det du som nylig kjøpte KWC Glock? 6616676[/snapback] 100 poeng Kan nevne at den suger forresten. Treffer ikke en søppeldunk på 10 meter engang. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 Til pass for deg, du har ikke lov til å eie softgun allikavel. Men seriøst; skyter den virkelig så enormt dårlig? Eneste grunnen til at du ikke skulle treffe noe så stort på en slik avstand, som jeg kan tenke meg, er at våpenet ikke har HopUp, eller om HopUp-pakningen ligger skjevt så våpenet skyter ut til siden. :!: Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 Den er kokkelimongo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå