Legendarisk Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Står hvordan man skal montere Cranestock her Dog er det G&P sin. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Man kan jo kjøpe en G3-SG1 (fra TM) også bygge den om til en AG3, kjenner mange som har gjort det Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 ja og det vil fremdles koste deg 3000-6000 å få en AG spiller ikke noe rolle om de kjøper en ferdig custom eller bygger selv. dyrt blir det jeg fikk endelig pakka fra sof. kom kl. 9 på moringen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Kan da vel umulig bli så dyrt å bygge en custom selv. Er vel bare i praksis å kjøpe en SG-1(234 dollar) og en AG3 springer (85 dollar) og så plukke de delene man trenger fra springeren og sette dem på SG-1. Med en slik metode burde man klare det på under 3000. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Springer delene passer ikke, og de er så tynne og sprøe at hadde de passet ville de bli hærpa. billigste blir å kjøpe en Sg-1, så RS ag deler, metal body. og feste det, da kommer du på ca. 3k. min har masse oppgraderinger så min er i 5,5k klassen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Fåse bilde da Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 søt liten video Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 (endret) dette er noe av det jeg fikk i dag. M3 Fighting Knife. gas mask bag, Airborne gloves, og cricket damn jeg er en spamer, har over 800 poster i denne tråden Endret 4. august 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 søt liten video 6612319[/snapback] Stilig. Ikke direkte airsoft relatert, men stilig allikavel. Den gummi dingsen som sitter på magasinet til A3G3en din, hva er den god for? Er så ikke magasinet skal ta skade hvis det detter i bakken? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 (endret) filmen er jo fra et airsoft reenactment stevne magpulls så det er lettere å trekke magsa opp av lommene http://www.ustacticalsupply.com/magpulls.shtml Endret 4. august 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Ah... stilig. Og hendig. Ser da ut som de bruker løskrutt på filmen. Er vel effekter som er lagt på i etterkant da? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Hehe, ja har nok lagt på endel i etterkant der ja. Flammer med solid lengde ut av løpet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 alle de effektene var lagt på. man ser ikke slike flamer i dagslys. du ser kanskje en lite glimt av lys og noe røyk Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 (endret) EDIT: Nevermind Men; hvordan får jeg skrudd på deltaringen? (CA) Endret 4. august 2006 av co2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 denne kom også i dag Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Pistolen eller hylsteret? I alle fall så så pistolen meget fin ut. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 hylsteret er nytt, pistolen er ganske ny den og men har posa bilder av det fylsteret er et fobus og koster ikke mer en 150-180kr Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Kjøpte full stock fordi den er hendig med batteriet, skal du ha Crane så må du ha batteri boks, noe som jeg synes er "stygt" og den er ikke hendig der den sitter akkurat. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Argh, deilig G3 gunfreak EDIT- humm, najs feil i den smileyen. Endret 4. august 2006 av Edge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå