Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regner med at hvis man skyter på en blink med kule fanger så kan man bruke kulene om igjen eller blir kulene ødelagte/ubruklige ?

6603611[/snapback]

 

skyter du med en spinger kan du sikert bruke dem igjen men bruker du en AEG må du ALDRI bruke kuler omigjen, det skal veldig lite til får at ting skal sette seg fast. det er derfor man også skal bruke kvalitets kuler som excel.

 

er ikke vits å ødlegge en 2000kr børse for å spare noen kr på billige eller brukte kuler.

Lenke til kommentar
Vice, er det TM? Uansett; skikkelig rå! :yes:

 

Fikk skikkelig lyst på en slik kolbe til MP5en min nå... hm, får begynne å spare tenker jeg.

6603669[/snapback]

Jepp, en TM G36C men med ørlite grann ekstrautstyr.

Tror dog ikke du får en slik kolbe til å passe på en MP5, da skal du hvertfall være innstilt på ganske så mye modding.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Vice, er det TM? Uansett; skikkelig rå! :yes:

 

Fikk skikkelig lyst på en slik kolbe til MP5en min nå... hm, får begynne å spare tenker jeg.

6603669[/snapback]

Jepp, en TM G36C men med ørlite grann ekstrautstyr.

Tror dog ikke du får en slik kolbe til å passe på en MP5, da skal du hvertfall være innstilt på ganske så mye modding.

6604085[/snapback]

Det finnes et par stykker på UNCompany som er svært like som skal passe MP5er, er her en: http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=7447

Har lyst på en slik en. :)

 

Redigert: Ok, så er de ikke akkurat like, men de er i samme stilen.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Jeg har en rifle jeg nesten ikke har brukt, og en pistol jeg ødela en kritisk bitteliten fjær på mens jeg monterte på en metallsleid. Dette har plaget meg en del, jeg digger den pistolen men den virker ikke og jeg finner ikke den fjæren jeg trenger i butikker.

Det er kanskje et år siden sist jeg åpnet våpenkoffertene, når jeg skal ta frem igjen utstyret holder det da å justere ned hopup og rense litt inni løpene og spraye litt silikon ned i løpet og inn i magasinbrønnen?

Dessuten, jeg har en smg også som sliter med mating når jeg bruker magasin-klamper, hvor får jeg kjøpt epoxylim som er greit å bruke til å sikre at magasinene står skikkelig i magasinbrønnen?

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Noen som har peiling på hvor man finner en vest som ligner noenlunde på vestene som er brukt i enten Stargate Sg-1 eller Atlantis?

 

Har funnet denne (IBEX-TV-V1), om ikke annet kunne det vært kjekt med ei sjappe i Norge som fører slike.

*Bilde av vest*

6591541[/snapback]

Den var skikkelig skambarsk! Prisen på den da?

6592953[/snapback]

 

48$ hos UN.

Lenke til kommentar
Noen som har peiling på hvor man finner en vest som ligner noenlunde på vestene som er brukt i enten Stargate Sg-1 eller Atlantis?

 

Har funnet denne (IBEX-TV-V1), om ikke annet kunne det vært kjekt med ei sjappe i Norge som fører slike.

*Bilde av vest*

6591541[/snapback]

Den var skikkelig skambarsk! Prisen på den da?

6592953[/snapback]

 

48$ hos UN.

6605373[/snapback]

Hvordan er kvaliteten på en slik?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...