Gunfreak Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) jeg kjøpte her http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Home her er det link til selve våpenet: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/prod...sp?prodID=17879 kom vel på 5000kr med frak moms og for 10 clips Endret 1. august 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 @ Vice, å fytti svarteste granskau så rååå den va :D Hva er prisen på det kitet der? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Mener å sett noe lingnende en eller annen plass ... I Doom3 kanskje. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 det er pluse rifle fra Aliens Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Viste jeg hadde sett den før. Den ammo-telleren, den funker vel ikke? Eller ...? Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Jupp, den skuddtelleren skal fungere. Er en på Arnie's som har den, koster rundt 1000$. EDIT : Var visst ikke fullt så mye nei. Endret 1. august 2006 av eCkoNipZ Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 @ Vice, å fytti svarteste granskau så rååå den va :D Hva er prisen på det kitet der? 6596385[/snapback] Kitet koster 358 USD(Link) men de har også en ferdig sak(Link) som koster 688 dollar! Vet ikke om displayen funker på kit'et men på den ferdigbygde børsa funker det visstnok. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 hva er vitsen med å ha en pulse rifle med mindre du får vennene dine til å kle seg ut i alien kostyme så du kan skyte på dem. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) hva er vitsen med å ha en pulse rifle med mindre du får vennene dine til å kle seg ut i alien kostyme så du kan skyte på dem. 6596837[/snapback] Samleobjekt, kanskje. Die-hard Alien fans hadde sikkert syntes en slik var kul, spesielt fordi du faktisk kan skyte med den. Det er en ting som er kul/morsom å ha, bare fordi... Endret 1. august 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
edds Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 hva er vitsen med å ha en pulse rifle med mindre du får vennene dine til å kle seg ut i alien kostyme så du kan skyte på dem. 6596837[/snapback] Samleobjekt, kanskje. Die-hard Alien fans hadde sikkert syntes en slik var kul, spesielt fordi du faktisk kan skyte med den. Det er en ting som er kul/morsom å ha, bare fordi... 6596946[/snapback] På samme måte som at jeg, som ikke driver med Airsoft i det hele tatt, vil kjøpe meg en M1 Garand, bare for og ha. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Noen som kan aneeflae noen bra litt store klubber i telemark helst skien/porsgrunn som driver med å skaffer folk dispansjason eller hva det nå heter ? Fyller jo snart 16 Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Oversikt over klubbene i NASF her Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) I know, men er det overskikt over hvem som tar imot 16 åringer ? Er det en overskikt som viser det ? Edit: kommer værken inn på Skien AirSoft Club eller Telemark Airsoft Klubb Telemark der trebger jeg et passord og bruker navn og på skien greiene kommer det ikke opp noen side Endret 1. august 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Du kan jo se på hjemmesia dems.. Har bare hørt om en klubb der det er 20års grense, og det er den fra Asker Edit: send dem en mail da Endret 2. august 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Hvor går DHL(ekspress) etter Hongkong? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Hvor går DHL(ekspress) etter Hongkong? 6602393[/snapback] Det kan vel variere sterkt, men min siste pakke gikk HK->Køln->Oslo. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 er vel tyskland Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Og hva er gjennomsnittlig frakt-tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå