Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei !

 

Da har jeg kjøpt meg 18000 0.20g kuler for 420 kroner, og en Glock 17 :)

Kan bekrefte at den er vond :blush: Og den kan annbefales, har prøvd den hos en mye.

Airsoft.no og softguns.no er to gode sider jeg bruker.

Her jeg bor er vi ca 9-10 stykker som driver på i helgene ute i skogen.

Vi har en deilig bane med gamle hus-murer og steinmurer rundtom. Kan bare si at det er meeeget gøy !

 

MVH Erlend

Lenke til kommentar

er en grunn til at folk kjønte de hadde fucka opp når de byttet ut alle .45 sine med wonder-nine's på 80tallet.

og nå har de begynnt å skrape disse 9mm og begynne med .45 igjen

 

en MP5 med aimpoint er treffsikker på opp mot 100 meter. men om de får ned jævelen med skuddsikker vest på det holdet er et ennet spørsmål.

 

jeg du kan se folk med Mp5 ute ute felt, ofte folk i panser, eller oppklaring.(dette var før de hadde tilgang til M4/C8)

selv i dag er det får ting som er så lydløst som en MP5 med innebygd lyddemper.

Lenke til kommentar

Hvis man snakker lange avstander (og spesielt med skuddsikker vest) er det selvfølgelig andre ting som er bedre, men på korte avstander (spesielt i CQB) er 9mm mer enn nok.

Skal man ha slagkraft på veldig lange avstander vil man selvfølgelig fortrekke noe annet. :shrug:

Lenke til kommentar

en 9mm har lite å stille opp mot en 250kg MOFO som nettopp tatt seg 1kg med kokain/amfetamin.

 

du kan godt skyte han 3 ganger med 9mm og han vilfremdeles være stående og ha muligheter for å stikte/skyte deg ned.

han er dø, kulene har kuttet over hovedpuls åra og hjetet har et stor hull i seg. men han er ikke dø ENDA og det er det som er problemet.

 

kuler er ikke magiske døds stråler som tar livet på 1 sek.

så det som er poenget er at når du skytet noen skal de falle ned og svime av. det kan ta mange minutter/timer før de dør. men når du skyter dem skal de falle ned å bli liggende. det er dette som er den farlige knockdown power.

 

en ting er når man har en MP5 da kan man ganske enkelt skyte dem i hode fra selv 20 meter.

Lenke til kommentar
Totalt, 690$+90$ frakt+ 1250kr for moms. ca 61250kr totalt.

Og det bør F**n være verdt det

6591834[/snapback]

Er nok verdt det siden du har kjøpt direkte fra Redwolf. Man sparer jo enorme summer (spesielt nå siden kursen er god) på å bestille direkte. Feks. En G26 pistol som koster 1900,- hos en norsk forhandler (Wasteland) koster 700 hos Redwolf. Selv med moms,frakt og gebyr er det lett å se at man sparer flerfoldige hundrelapper bare på en pistol som denne!!

Lenke til kommentar
MP5 er mye penere... synes jeg. :yes:

6593336[/snapback]

Jeg liker den godt jeg og, men vil ha et "ute-gevær", og MP5 benyttes som regel inne.

 

Outland har jo et bra tilbud på en MP5, med stort batteri. :)

2500 trur jeg.

6593341[/snapback]

Har de softguns på Outland? På net, eller i butikken? 2500,- for våpen og batteri er ikke så dumt tror jeg, ga ca 3000,- for min med batteri.

 

Forresten, hva slags MP5 er det er snakk om?

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Hei folkens, jeg driver ikke med Airsoft (har jo selvfølgelig hatt noen jalla-softgun'er i mitt liv), men jeg lurer på en ting. Går det ann og få tak i f.eks WW2 våpen som softgun? Eller tidligere en WW2.

 

Edds

6594759[/snapback]

 

se side 136

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
Hei folkens, jeg driver ikke med Airsoft (har jo selvfølgelig hatt noen jalla-softgun'er i mitt liv), men jeg lurer på en ting. Går det ann og få tak i f.eks WW2 våpen som softgun? Eller tidligere en WW2.

 

Edds

6594759[/snapback]

Har hvertfall sett M1A1 i bruk, og den produseres vel fortsatt av TM.

 

Hehe, sjekk dette kitet til børsa:

ASC-M41A-KIT-L.jpg

Endret av Vice
Lenke til kommentar
en 9mm har lite å stille opp mot en 250kg MOFO som nettopp tatt seg 1kg med kokain/amfetamin.

 

du kan godt skyte han 3 ganger med 9mm og han vilfremdeles være stående og ha muligheter for å stikte/skyte deg ned.

han er dø, kulene har kuttet over hovedpuls åra og hjetet har et stor hull i seg. men han er ikke dø ENDA og det er det som er problemet.

 

kuler er ikke magiske døds stråler som tar livet på 1 sek.

så det som er poenget er at når du skytet noen skal de falle ned og svime av. det kan ta mange minutter/timer før de dør. men når du skyter dem skal de falle ned å bli liggende. det er dette som er den farlige knockdown power.

 

en ting er når man har en MP5 da kan man ganske enkelt skyte dem i hode fra selv 20 meter.

6594742[/snapback]

 

Word!

 

Men nå startet jeg en real-steel diskusjon igjen. :hrm:

Men bare så det er sagt til Vice, så klager faktisk amerikanerne på 5,56 (223) kaliberen også, altså M16/M4 kaliber. De påstår å ha skutt "insurgents" opp til flere ganger ute å ha fått dem i bakken en gang. Eneste "small arms" kaliberet som dreper mer eller mindre øyeblikkelig er 7,62. Derav alle M14 tilbake i action i Irak og A-Stan.

 

Men tilbake til airsoft.

 

En airsoft MP5 er ikke så aller verst. Men selv med 350fps oppgradering var løpet i det minste laget for presisjon i skauen, etter min mening. ;)

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...