Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Det var trasig det med P90'en som ikke produserers lenger ja...

Magasin/Batteri/Lader er det vel ikke så mye å si om. Der er det stort sett bare pris og merke som skiller.

Rødpunkt,Laser og lykt er vel mest en smakssak så der må du jo velge selv etter smak og behag. Regner med at det også sitter en rail på siden, slik at du ikke trenger å kjøpe ekstra, men dette er jeg ikke helt sikker på da jeg aldri har sett på en p90 før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går med tanker om å bygge min slr105 om til en m76 eller en tabuk. Anntar at begge bruker en type RPK løp, så det jeg lurer på er om man kan kjøpe enkeltstående løp eller om man må kjøpe RPK ommbygningsett (og om det eventuelt passer, noe jeg skulle tro ettersom de aller fleste delene på SLRen kan byttes med TM deler) og hvilken type presisjonsløp jeg kan/bør bruke. Kan jeg feks finne et innerløp som er er lengre enn et standard AK løp (og vil den ekstra lengden ha en effekt på presisjon?). Hvilken dimensjon bør jeg ha på innerløpet, 6.04 eller mindre? Alle svar mottas med takk :)

 

edit: verken tabuk eller m76 er serlig pene, så kanskje jeg holder meg til et presisjonsinnerløp og ny fjer, men i alle tilfelle, tror dere at denne passer til en slr105? Om ikke, er denne eller lignende universal bipodder noe å satse på?

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...