Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

kjøpte mer stuff til WW2 kitet

 

1 ) Qty: 1 Code: AG064 Product: M3 Knife

2 ) Qty: 1 Code: AG426 Product: Leg Strap for M3 Fighting Knife

3 ) Qty: 1 Code: AG140 Product: Airborne glove

4 ) Qty: 1 Code: AG246 Product: Paratroopers Cricket

5 ) Qty: 1 Code: AG567 Product: US Shoulder pads Size

6 ) Qty: 1 Code: AG248 Product: M1 carbine para scabbard.

7 ) Qty: 1 Code: AG742 Product: M5 Assault Gas Mask Bag Size

8 ) Qty: 1 Code: AG205 Product: M1936 Musette pack Tan

6548999[/snapback]

 

Har du bare kit fra WWII og Vietnam krigen, eller har du et moderne US Kit fra nåtiden også ? Btw, er den gassmasken brukt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er ikke selve gass masken men baggen.

 

jo jeg har også Moderne Us(selv om det er veldig dårlig og må byttes ut snart) SWAT. og Norskt.

 

er masse bilder av dem i denne tråden

6549196[/snapback]

 

Kan se hvorfor endel velger airsoftgun over paintball når de tar den helt ut.

 

Ser gøy ut å løpe rundt med korrekt utstyr, og mer ekte enn å løpe rundt i rosa joggedress og paintball våpen (ikke at jeg bruker rosa joggedress, men du ser poenget).

 

Men tror jeg holder meg til paintball, da jeg alt har brukt penger på dette, blri dyrt nok om man ikke skal invistere i enda et sett med våpen++

 

Mange muligheter for utleie foresten? kunne vært moro å prøvd og testet forskjellen på de to.

Lenke til kommentar
Her er det vanlige bdu bukser og t-skjorte om sommern ^^,

Må nok få på meg jakka til neste gang, arma mine (lyse) var så synlige i skogen :(

6550342[/snapback]

 

Med andre ord så svir det ikke like godt som med paintball?

 

Ville tro det svir skikkelig om du blir skutt på bar hud på kort avstand.

Lenke til kommentar
Her er det vanlige bdu bukser og t-skjorte om sommern ^^,

Må nok få på meg jakka til neste gang, arma mine (lyse) var så synlige i skogen :(

6550342[/snapback]

 

Med andre ord så svir det ikke like godt som med paintball?

 

Ville tro det svir skikkelig om du blir skutt på bar hud på kort avstand.

6550353[/snapback]

 

Du merker det ja, og blir du skutt med ei rifle på 450fps så skal jeg love deg at det svir!

Men tror at Paintball er hakket værre..

Lenke til kommentar
Her er det vanlige bdu bukser og t-skjorte om sommern ^^,

Må nok få på meg jakka til neste gang, arma mine (lyse) var så synlige i skogen :(

6550342[/snapback]

 

Med andre ord så svir det ikke like godt som med paintball?

 

Ville tro det svir skikkelig om du blir skutt på bar hud på kort avstand.

6550353[/snapback]

 

Du merker det ja, og blir du skutt med ei rifle på 450fps så skal jeg love deg at det svir!

Men tror at Paintball er hakket værre..

6550375[/snapback]

 

paintball markørene skal ikke ligge på over 300 om jeg ikke husker feil, da massen i ballen er så stor, og masker osv skal tåle trykket som blir av ballen.

 

tror kanskje jeg skal spille i mitt paintball gear om jeg skal teste, en ting er å kjenne ting, men er ikke ute etter at det skal gjøre mest mulig vondt. :p

Lenke til kommentar
Hehe, på Jackass drev de å skøt på hverandre med Paintball, så helt j****** ut! :!:

Softgun lager definitivt ikke slike merker, det er i alle fall sikkert. ;)

6550465[/snapback]

 

Hehe, sist jeg spilte så hadde jeg et par runde arr etter hvor ballen traff naken hud, inkl ett midt på ene fingern. Ikke kos, men er vel samme som i airsoft fights, høyt adrenalin nivå fjerner mye smerte. Men ikke spesielt godt etterpå.

Lenke til kommentar
De aller fleste seriøse klubber (inkludert min egen) leier ut våpen og utstryr ja, conspiracy. Hvor i landet bor du?

6551144[/snapback]

 

Lillehammer, så litt usikker på hvor de nærmeste klubbene er, begynner å få oversikten over paintball miljøet etter jeg flytta oppover igjen, men ikke sett noe til airsoftguns, ikke kikka så hardt heller. Angrer litt på at jeg ikke fikk spilt i kr.sand før jeg stakk, da jeg vet de lekte krig der ca hver søndag.

Lenke til kommentar
De aller fleste seriøse klubber (inkludert min egen) leier ut våpen og utstryr ja, conspiracy. Hvor i landet bor du?

6551144[/snapback]

 

Lillehammer, så litt usikker på hvor de nærmeste klubbene er, begynner å få oversikten over paintball miljøet etter jeg flytta oppover igjen, men ikke sett noe til airsoftguns, ikke kikka så hardt heller. Angrer litt på at jeg ikke fikk spilt i kr.sand før jeg stakk, da jeg vet de lekte krig der ca hver søndag.

6551165[/snapback]

 

 

Milsim.no driver på i det relative nærområdet, ellers har du vel Toten Airsoft.

Lenke til kommentar
Milsim.no driver på i det relative nærområdet, ellers har du vel Toten Airsoft.

6551177[/snapback]

 

Gjøvik/hamar ja, det er ikke så langt unna, får se om jeg får tid til å ta en kamp ei helg, ser gøy ut, og liker at det ser litt mer seriøst ut, og ikke sånn rambo ting.

6551190[/snapback]

 

Jeg joiner nok Milsim til høsten, flytter utover til Stange, så da blir spillene deres litt lettere tilgjengelige for meg.

 

Blir vel også gående en liten bestilling på våpen og annet utstyr straks jeg fyller 18.

Pokker ta Marui for at de ikke produserer standard P90en for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...