Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aiaiai, etter at det var tomt ladet jeg det opp fort, tok kanskje en halvtime, så varte den 10 single skudd.. Må være noe galt..

 

Men nå gjorde jeg som dere så, discharge det først ( tok 3-5 sek) og lades automatisk opp etterpå. Får se da.. nå lader den på slow.. ( ja akkurat når jeg skrev detta skrudde laderen seg fra slow til fast av seg selv faktisk..)

 

Må jo være noe feil?

Lenke til kommentar

spinxzer:

 

Første gangen du ladet det opp hvor lenge ladet du det opp ? Første gangen man lader opp ett batteri skal man sette det på den laveste hastigheten og siden batteriet ditt er på 2000 mah, må det minst lade 20 timer første gangen. Hvis man f.eks. lader batteriet i en 1 time på 150ma (på laderen) betyr det at batteriet ikke er 2000mah, og vil aldri bli det fordi batteriet får så mange mah som du lader det opp med. Altså hvis du ladet 1 time med 150ma innstilt på laderen, blir batteriet 150mah, og kan aldri bli større, derfor MÅ man lade opp batteriet mye lenger enn vanlig første gangen, eller så har man som oftest ødelagt batteriet, så det er antagelig det du har gjort. ;)

Lenke til kommentar

jeg ladet 6 timer på 2000 mah, men hvorfor står ikke dette verken med batteriet eller i lader manualen??! i lader manualen står det sånn ca 5 timer.. På batterimanualen står det ingenting om det.. ARG..

 

Nå piper den ca. 2 ganger i sekundet.. sikkert øddelagt, haff haff

Lenke til kommentar
jeg ladet 6 timer på 2000 mah, men hvorfor står ikke dette verken med batteriet eller i lader manualen??! i lader manualen står det sånn ca 5 timer.. På batterimanualen står det ingenting om det.. ARG..

 

Nå piper den ca. 2 ganger i sekundet.. sikkert øddelagt, haff haff

6528092[/snapback]

 

Da tror jeg du rett og slett overladet den, med å lade den på 2000mah første gangen, den skal lades på maksimum 300-400mah første gangen tror jeg. Uansett det er vanlig at TLP - 4000C piper hvert 8. sekund, tror det har noe med noen lover der den ble laget elns.

Lenke til kommentar
EvenruD  Postet i dag, 00:45

  Jeg har alltids ladet kvelden før jeg skal på spill, men så har jeg også en autostop funksjon på laderen min da tongue.gif

 

Dog tok batteriet fyr for ikke så lenge siden, men det var sånn delvis min feil >.<

 

AI ai ai , scary, kanskje ikke legge seg lell da: ) kjipt skulle det begynne å brenne, er liksom alene i huset, våkner sikkert ikke før det brenner av dyna ^^

 

Nå har den faktisk stått på en time : ) muilg den er på riktig vei da ihvertfall : )

Lenke til kommentar
hvis du vil ha en smart svar, lag en konto på airsoftguns.info

og spørr der. nesten hele norges airsoft eksperise er der.

 

husk å legge fullt navn og allder i profilen, men hvis du er under 18 kan du bare glemme å spørre der. da de finner ut av det.

6532051[/snapback]

 

Så lenge det har med et batteri å gjøre er det vel ikke så farli?

 

Hmm sikkert derfor jeg ikke fikk svar på om noen hadde M16 hi-caps til salg :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...