Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ble M15A4 S.P.C

 

 

Bilde : )

 

Men et spørsmål, det er lov å skyte på sin egen eiendom eller må du ha tilatelse av politi da og`? Hvis du sikrer stedet du skyter mot?

6511437[/snapback]

 

 

det er litt iffy. du skal jo kunne gjøre det, men hvis du har en åpen hage med mass naboer er det ikke lurt. et loft eller kjeller er sikkere valg

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg har tenkt til det kompis, men så en fyr ta en kule i armen fra 20 cm med den, på bar hud..

 

tror ikke han fikk så veldig vondt.....

6519167[/snapback]

Selvfølgelig ikke, han var vel "kul", så han latet som at det ikke gjorde vondt...

 

Fikk broderen til å skyte meg i låret med min stock MP5 (ca 275 FPS) på to meters hold, svei rimelig godt det.

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg har tenkt til det kompis, men så en fyr ta en kule i armen fra 20 cm med den, på bar hud..

 

tror ikke han fikk så veldig vondt.....

6519167[/snapback]

Selvfølgelig ikke, han var vel "kul", så han latet som at det ikke gjorde vondt...

 

Fikk broderen til å skyte meg i låret med min stock MP5 (ca 275 FPS) på to meters hold, svei rimelig godt det.

6519306[/snapback]

 

 

Nei, for jeg tror ikke jeg var ironisk, duhhh :p

Lenke til kommentar

Ok, nå har jeg fått mitt våpen, men som sagt, jeg er jo nybegynner. Så jeg har et spørsmål.

 

Jeg har et 8,4 V batteri med 2000 mah. Problemet er at dette batteriet bare varer i 15-20 min.. Skal det ikke vare i mange timer?

 

Det første jeg gjorde var å lade batteriet på slow i 6 timer på 3.5-4 A. Som tilsvarer 1700 mah - 6000mah. Så jeg satte den på 3.7 kanskje. Der sto den å peip i 6 timer. Tenkte jeg det var nok, men varte bare i 15-20 altså..

 

Noen sser hva jeg gjør galt?

Lenke til kommentar
Ok, nå har jeg fått mitt våpen, men som sagt, jeg er jo nybegynner. Så jeg har et spørsmål.

 

Jeg har et 8,4 V batteri med 2000 mah.  Problemet er at dette batteriet bare varer i 15-20 min.. Skal det ikke vare i mange timer?

 

Det første jeg gjorde var å lade batteriet på slow i 6 timer på 3.5-4 A. Som tilsvarer 1700 mah - 6000mah. Så jeg satte den på 3.7 kanskje. Der sto den å peip i 6 timer. Tenkte jeg det var nok, men varte bare i 15-20 altså..

 

Noen sser hva jeg gjør galt?

6526700[/snapback]

 

Ikke skyt full pupp, det drar somfaen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...