PapaDon Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 får du sendt med posten eller UPC OSV? Med posten har du sporingsnr og kan sjekke pakkens beliggenhet på posten.no, vet dog ikke hvordan det er med de private budfirmaene, men du bør sjekke kvitering og sidene til redwolf for å se hvilket selskap de bruker Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Har du bestilt fra RW, så er pakken mest sannsynlig sendt med DHL. Gå inn på www.pakkesporing.no og skriv inn sporingsnummeret ditt under DHL der. Og selvfølgelig kan du spore den i Norge, DHL ringer og sier ifra at de er på vei, er du ikke hjemme den dagen avtaler du tid neste dag. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Yes det er DHL den sendes med, jeg har sporet den til norge, men tror DHL bare frakter den fra Honk Kong til Oslo i Norge, står det på siden deres ihvertfall.. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 De sier i allefall alltid at "vi har prøvd å ringe". Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Yes det er DHL den sendes med, jeg har sporet den til norge, men tror DHL bare frakter den fra Honk Kong til Oslo i Norge, står det på siden deres ihvertfall.. 6505040[/snapback] DHL er et fraktfirma og frakter varen din helt fra Hong Kong til der du bor, hvis varen din hadde skiftet til Posten i Norge måtte du ha betalt for frakten til DHL og posten. Ergo; det er en selvfølge at DHL frakter hele veien. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 DHL er noen romper, 3 ganger har jeg bestillt derfra 3 ganger har det blitt noe bøll. de 2 første gangene "brøyt bilen sammne" så de kunne ikke levere dette var så klart på fredager så det skjedde det ikke noe før mandag, DHL er grunnen til at jeg har sluttet å bestille fra DHL Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Gikk det litt kuler på Søndag? Ja... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 ja det kan jeg tenke meg, er det 2500 skudds? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Nei, det er 5000skudds... Ikke er det elektrisk og heller ikke mitt, men fikk låne det Endret 17. juli 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Yes det er DHL den sendes med, jeg har sporet den til norge, men tror DHL bare frakter den fra Honk Kong til Oslo i Norge, står det på siden deres ihvertfall.. 6505040[/snapback] DHL er et fraktfirma og frakter varen din helt fra Hong Kong til der du bor, hvis varen din hadde skiftet til Posten i Norge måtte du ha betalt for frakten til DHL og posten. Ergo; det er en selvfølge at DHL frakter hele veien. 6505167[/snapback] Ikke hvis leverandøren har avtaler innenfor hvert land med lokale leverandører. I Norge er dog DHL godt etablert, etter det jeg vet, slik at de leverer selv helt fram til døra. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Gunfreak, du er med på neste WW2 storspill? I know I am. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 ja, hadde det ikke vært for ferien ville jeg ha vært med på den som var denne helga. så drit kult om, om noe varmt. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Samme her. Men jeg har allerede forklart Pax at vi stiller noen fra SASK på neste, som Waffen SS. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 bra, det var litt få "tysker svin" på spillet :!: Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Dette er litt komisk, nå ser det ut om pakka fra Hong kong kommer før pakka til Sandefjordpaintball. Jeg bestilte begge på torsdag i forige uke, men pakka fra sandefjord er sendt til posten men ikke tatt opp av posten enda? skjønner ikke det.. stått sånn her i 4 dager nå: 14.07.06 02.02 MOTTATT DATA OM SENDING 3203 SANDEFJORD men på kontoen i sandefjordpaintball står det at de har sent pakka til posten.. Men følger det med noen kuler med våpenet eller noe? eller må jeg virkelig vente til pakka fra Sandefjord kommer? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 følger vel med en pakke med 100-200 kuler Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 kult litt moro ihvertfall, siden dette blir mitt første airsoft våpen : ) Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Btw hva slags våpen er det du har kjøpt ? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Det ble M15A4 S.P.C Bilde : ) Men et spørsmål, det er lov å skyte på sin egen eiendom eller må du ha tilatelse av politi da og`? Hvis du sikrer stedet du skyter mot? Endret 18. juli 2006 av spinxzer Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Hm, hvor gammel er du ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå