Hotel Papa Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg syns den fra Ebay så fin ut jeg.. De andre var enten for store eller hadde rare lomme.. Den hadde akkurat det en speedballer trenger ^^, Man trenger ikke å like en Ferrari selvom det er en av de beste bilene du får tak i da Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 ...Eagle er blant det beste du får av vester. 6497007[/snapback] De blir ikke noe finere av det. Selv kommer jeg nok ikke til å kjøpe en ordentlig vest som førstevest. For dyrt. Dessute så vil jeg mest sannsynelig ha en SWAT lingnende vest, og en slik trenger ikke å tåle like mye som diverse andre. SWAT driver vel ganske sjeldent å krype rundt på magen, så da trenger ikke kvaliteten å være like bra som de på vestene som blir brukt av folk som kryper rundt på magen i skogen. Rompe forklart, men dere skjønner sikket hva jeg mener. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 finnes replica vester som går i oppløsing bare du prøve å stappe magasiner i lommne, Sandefjordpaintball har mye bra CK utstyr Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 ...Eagle er blant det beste du får av vester. 6497007[/snapback] De blir ikke noe finere av det. Selv kommer jeg nok ikke til å kjøpe en ordentlig vest som førstevest. For dyrt. Dessute så vil jeg mest sannsynelig ha en SWAT lingnende vest, og en slik trenger ikke å tåle like mye som diverse andre. SWAT driver vel ganske sjeldent å krype rundt på magen, så da trenger ikke kvaliteten å være like bra som de på vestene som blir brukt av folk som kryper rundt på magen i skogen. Rompe forklart, men dere skjønner sikket hva jeg mener. 6497039[/snapback] Vel, LAPD SWAT bruker nå vesten Safariland Cover Six, som koster rundt 2000 dollar. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 finnes replica vester som går i oppløsing bare du prøve å stappe magasiner i lommne, 6497051[/snapback] Jaja, men slikt må man jo bare passe på at man ikke kjøper. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Vel, LAPD SWAT bruker nå vesten Safariland Cover Six, som koster rundt 2000 dollar. 6497057[/snapback] Det er jo greit nok. Men poenget mitt var at som SWAT så vil man ikke krype på magen veldig ofte, derfor trenger man (som softgun spiller, vel å merke) ikke super kvalitet. En som til stadighet vil krype på magen vil utsette vesten for mer slitasje enn en som ikke kryper på magen. Endret 15. juli 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Haha detta blir morsomt!! Vi er kanskje 5-6 stykker i klubben som har Tysk kammo.. Så har vi gått sammen 5-6 stykker nå som skal kjøpe Britisk kammo Blir WW3 Modern Combat Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Haha detta blir morsomt!! Vi er kanskje 5-6 stykker i klubben som har Tysk kammo.. Så har vi gått sammen 5-6 stykker nå som skal kjøpe Britisk kammo Blir WW3 Modern Combat 6497250[/snapback] Hvordan ser de forskjellige kammoene ut? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Britisk (likner på Woodland) Link Tysk (stygg som fan ) Link Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Synes begge ser ganske greie ut. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Æsj nei, liker ikke den tyske greia der ass Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 DMP er drit fin, men liker ikke tysker cammo'n Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Gleeeeeeem det!!! Endret 15. juli 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Flecktarn funker usannsynlig bra. Faen så irriterende å bli skutt på i en barskog uten å ha peil hvor jævelen er. Endret 16. juli 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Flecktarn funker usannsynlig bra. Faen så irriterende å bli skutt på i en barskog uten å ha peil hvor jævelen er. 6499601[/snapback] Så lenge det er stygt så spiller det ingen rolle I dag blir det tysker hunting Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Og når du ser slik ut - så liker du flecktarn: Lenke til kommentar
co2 Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Min CA M15A2 og TM M4A1 har begge det problemet at de reagerer ikke på at man trykker. Hører at motoren prøver å svive, men gearboxen går ikke. Forslag til hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 enten er motoren skrudd for hardt inn eller for løst inn Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Kyrre: de i klubben er ikke langt ifra.... Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Hei, jeg har bestilt fra redwolfairsoft nå, og pakka har kommet til Norge, går det an å spore den i Norge? Pakka skal leveres på døra, ringeer de eller sender en melding og sier når de kommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå