Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...Eagle er blant det beste du får av vester.

6497007[/snapback]

De blir ikke noe finere av det. :p

 

Selv kommer jeg nok ikke til å kjøpe en ordentlig vest som førstevest. For dyrt. Dessute så vil jeg mest sannsynelig ha en SWAT lingnende vest, og en slik trenger ikke å tåle like mye som diverse andre. SWAT driver vel ganske sjeldent å krype rundt på magen, så da trenger ikke kvaliteten å være like bra som de på vestene som blir brukt av folk som kryper rundt på magen i skogen.

 

Rompe forklart, men dere skjønner sikket hva jeg mener. ;)

Lenke til kommentar
...Eagle er blant det beste du får av vester.

6497007[/snapback]

De blir ikke noe finere av det. :p

 

Selv kommer jeg nok ikke til å kjøpe en ordentlig vest som førstevest. For dyrt. Dessute så vil jeg mest sannsynelig ha en SWAT lingnende vest, og en slik trenger ikke å tåle like mye som diverse andre. SWAT driver vel ganske sjeldent å krype rundt på magen, så da trenger ikke kvaliteten å være like bra som de på vestene som blir brukt av folk som kryper rundt på magen i skogen.

 

Rompe forklart, men dere skjønner sikket hva jeg mener. ;)

6497039[/snapback]

 

Vel, LAPD SWAT bruker nå vesten Safariland Cover Six, som koster rundt 2000 dollar. :)

Lenke til kommentar
Vel, LAPD SWAT bruker nå vesten Safariland Cover Six, som koster rundt 2000 dollar.  :)

6497057[/snapback]

Det er jo greit nok. Men poenget mitt var at som SWAT så vil man ikke krype på magen veldig ofte, derfor trenger man (som softgun spiller, vel å merke) ikke super kvalitet.

 

En som til stadighet vil krype på magen vil utsette vesten for mer slitasje enn en som ikke kryper på magen. :)

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...