Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DM=Designated Marksman. altså skapskytter på godt norsk.

 

Sniper: jobber enkeltvis eller i par(spoter og sniper) gjerne i heavy cammo osv.

 

DM: er en del av et Infanteri team, men har våpen/skill som gjør at han kan ta mer nøyaktige skudd, og treffe på lengre hold.

 

si at man har en inf team. da har man team leader, Rifleman, Grenader, SAW, og enten en en Rifleman til eller en DM,

 

mens en vanlige rifleman vil bruke en M4 eller M16 med aimpoint eller med jernsikter. har da en DM helst en M16 eller enda bedre en M14/AG/FAL eller andre 7.62 våpen. men noen har også bare en M4. men bruker da en sikte med forstørelse. som ACOG. eller andre typer kikkertsikte. ACOG er det ideelt da den har x4(trenger ikke noe mer) og er mindre en andre kikkertsikter

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

hei!

 

var med på mitt første spill i dag og skal mest sannsynlig bli med i en klubb... så jeg skal snart gå til innkjøp av div utstyr og lurer på om disse guarder brillene er duggfrie?

 

de brillene jeg fikk låne i dag var nemmelig ikke dugfrie og jeg vill ha duggfrie briller!

 

er det noen andre briller som er duggfrie som er å anbefale om guarder brillene ikke er det?

Lenke til kommentar

Classic Army M15A4 S.P.C (Full Metal Body) CA-M15A4SPC Remove $422.00 $422.00

 

Large type 8.4v 2000mah battery - fits in CA M15A4 S.P.C A-BATT004-PK-CAM115A4SPC Remove $25.00 $25.00

 

TLP 4000C IntelliCharger with Discharger (110V / 220V) A-TLP4000CHGR Remove $43.80 $43.80

 

Guarder G-C3 Polycarbonate Eye Protection Glasses GDR-C3-B Remove $36.00 $36.00

 

Classic Army 300rd Hi-Cap Magazine (Black) for M16 / M4 CA-MAG-M4BLK Remove $22.00 $22.00

 

Product Price

$548.80

 

Men jeg skulle hatt en scope, vil gjerne sette den oppå carryhandlehåndtaket

 

Går det ann og sette denne på carryhandle?

Endret av spinxzer
Lenke til kommentar
Classic Army M15A4 S.P.C (Full Metal Body)  CA-M15A4SPC      Remove    $422.00  $422.00

 

Large type 8.4v 2000mah battery - fits in CA M15A4 S.P.C  A-BATT004-PK-CAM115A4SPC  Remove  $25.00  $25.00

 

TLP 4000C IntelliCharger with Discharger (110V / 220V)  A-TLP4000CHGR  Remove  $43.80  $43.80

 

Guarder G-C3 Polycarbonate Eye Protection Glasses  GDR-C3-B  Remove  $36.00  $36.00

 

Classic Army 300rd Hi-Cap Magazine (Black) for M16 / M4  CA-MAG-M4BLK  Remove  $22.00  $22.00

       

Product Price

$548.80

 

Men jeg skulle hatt en scope, vil gjerne sette den oppå carryhandlehåndtaket

6461933[/snapback]

 

har alt linka til passende sikte.

men du trenger en 20mm rail til å feste oppi carryhandle du finner de på alle nettbutikker. den skal se ca. sånn ut http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...products_id=838

Lenke til kommentar
ingen biller blir 100% duggfire i denne varmen. men ja på en skala av minst dugget til mest duggete ligger de nærmere minst duggete en de fleste andre briller

 

ok det er digg :D

 

ca M15A4 spc er et digg våpen :p

 

litt urealistisk siden det er fast kolbe og m4 lenge på løpet med da får du stort batteri og det blir enklere å fly med det isteden for et full lengdet M16 A2:D

 

betalte ca 3600 kr for min med 3000mAh batteri lader og 12500 exel 0.23 gramm kuler og sånn vertical grip til risen er det bra pris??

 

den var ikke kjøpt brukt....

Endret av ClaW64
Lenke til kommentar
mens en vanlige rifleman vil bruke en M4 eller M16 med aimpoint eller med jernsikter. har da en DM helst en M16 eller enda bedre en M14/AG/FAL eller andre 7.62 våpen. men noen har også bare en M4. men bruker da en sikte med forstørelse. som ACOG. eller andre typer kikkertsikte. ACOG er det ideelt da den har x4(trenger ikke noe mer) og er mindre en andre kikkertsikter

6461803[/snapback]

 

Kan du gi et eksempel på et bra sikte?

 

Men holder det ikke bare med ghillie som overdel da? spillet går jo såpass fort at det ikke er nødvendig med full ghillie, dessuten er det drit varmt i tillegg hehe :p

 

ingen biller blir 100% duggfire i denne varmen. men ja på en skala av minst dugget til mest duggete ligger de nærmere minst duggete en de fleste andre briller

 

ok det er digg :D

 

ca M15A4 spc er et digg våpen :p

 

litt urealistisk siden det er fast kolbe og m4 lenge på løpet med da får du stort batteri og det blir enklere å fly med det isteden for et full lengdet M16 A2:D

 

betalte ca 3600 kr for min med 3000mAh batteri lader og 12500 exel 0.23 gramm kuler og sånn vertical grip til risen er det bra pris??

 

den var ikke kjøpt brukt....

6461959[/snapback]

 

Hva var det du kjøpte?

Var det du som var med på spill på nesodden i dag?

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
mens en vanlige rifleman vil bruke en M4 eller M16 med aimpoint eller med jernsikter. har da en DM helst en M16 eller enda bedre en M14/AG/FAL eller andre 7.62 våpen. men noen har også bare en M4. men bruker da en sikte med forstørelse. som ACOG. eller andre typer kikkertsikte. ACOG er det ideelt da den har x4(trenger ikke noe mer) og er mindre en andre kikkertsikter

6461803[/snapback]

 

Kan du gi et eksempel på et bra sikte?

 

Men holder det ikke bare med ghillie som overdel da? spillet går jo såpass fort at det ikke er nødvendig med full ghillie, dessuten er det drit varmt i tillegg hehe :p

 

 

som sagt en DM bruker ikke ghillie. han går i samme utstyr som resten av inf laget. eneste forkjell på han og resten av laget er rifla, sikte og skills.

en M16 med Bipod og ACOG er et yperlig DM våpen

 

dette er er ok sikte. ingen ACOG replicar er 100% men holder til airsoft bruk. ellers hvis du har $800-1000 kan du kjøpe et ekte et.

http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=422 denne har vel jeg.

 

her kan du se ACOG sikte på mitt våpen

 

acog.jpg

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

denne

 

 

Guarder 1x30 Reflex Red Dot Sight - Type 2

 

Stylish Guarder red dot scope mimics the scopes as used by the US army. Short footprint with protective rubber flap covers allows this unit to brave the harshest of situations. Full metal construction. Knob allows variable intensity of beam. Basic single scope mount included that allows immediate installation onto any standard 20mm scope rail. Batteries included.

 

 

denne

 

Product Code KA-MB-07

Price (USD) $12.00

King Arms Carrying Handle Mount Base

 

Carying handle mount. Slot design makes the iron sight keep usable even the mount was installed.

 

Material : Aluminium

Endret av spinxzer
Lenke til kommentar

ser fett ut det der... føler at airsoft fungerer mye bedre i byggninger, for der er det ikke like stor avstand og i tilleg så er det vindstille :p

 

hadde vært digg å vært med på no sånt.... kjipt at klubben her ikke har noen byggninger å leke i :/

Endret av ClaW64
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...