Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Det var helst prisen ja ;) Ville i første omgang teste ut en AEG, noe jeg aldri har gjort før. Har helst bare lest om det. Tidligere har jeg hatt en gassdrevet og flere springs. Følelsen var herlig :)

 

Må si at våpenet ser ganske stilig ut, har alltid vært fasinert av M16 serien. Har til nå skytt en del på blink, og syntes våpenet har en grei rekkevidde og en OK presisjon. Ble litt skuffet i begynnelsen da kula bare gikk en 20m før den dalte.. Helt til jeg tenkte "ah, hop-up" ;) Etter å ha stillt den til en fin posisjon ble jeg skikkelig fornøyd.

 

Våpenet var litt mer plastikk en jeg hadde forventet, men sjitt au, det er jo bare førstegangs våpen :)

 

Gleder meg nå til å prøvespille med Stavanger Airsoft :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meget bra Gunfreak! To 20 skuddsmags teipa sammen gjør susen! Kanskje litt mer skriving på hjelmen og noen 5,56 kuler der oppe? ;) Og en flakvest hadde også vært litt digg.

 

Om det blir annonsert noe 'Nam storspill i fremtiden får jeg vel nesten skaffe meg utstyr jeg også. :yes:

 

Muligens med M14, da jeg ikke bare kan samle på AR-15 varienter heller.. :p

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar

ja skal prøve å ta noen nye i morgen så da kan jeg MPe deg dem

 

Junlge boots var digg, det hadde mange forkjllige typer fra £30-70 og jeg valge dem til 30 så jeg tenkte de kanskje var drit "billige" og ikke noe tess men de var digge. halve støvelen er gummi, og resten er canvas

Lenke til kommentar

Hellois Airsoftere :wee:. Jeg driver med paintball og det gjør veldig vondt å bli truffen av. Gjør det vondt i bli truffet av airsoft? Husker at vi altid hadde airsoft krig i skogen over oss. Det var gode tider det :love: . Men da brukte vi slike pingle softguns.

 

:)

Lenke til kommentar

det svir litt, kommer ann på hvor nære du er og hvor kraftig den er.

 

treffe øre gjør drit vondt uansett hvor svak den er. på kloss hold på bar hud blir det fort små røde sår som kan blø blitt.

 

treffer det tenna er det veldig vondt og deler av tanna kan bli skutt ut.

 

treff på kroppen som er dekket av klær og gear gjør det ikke vondt i det hele tatt med vanlige våpen

Lenke til kommentar

Denne synes jeg var litt stilig: http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=7608

Må jo være veldig greit å kunne bruke "large" batterier. :yes:

 

Redigert: Ser nå at det er en hel haug av slike der.

 

http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=7447

 

Forresten, passer denne på en TM? Hva slags materiale er den alget av?

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...