Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja godt spørsmål...

 

Fordi vi liker å ha det litt realistisk..

Altså, det er kanskje 2 av 20 i klubben som har en sigma, vi spiller på veldig store områder der det ikke blir så mange korte skuddvekslinger, ingen av oss som har over 450fps atm tror jeg, og hvis de har spiller de kun på semi..

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

ok...det var en kar som sa at det hadde blidd nye regler om at alle våpen kniver å sånt skulle sendes med ett eller annet så det ble dyrere...glad han tok feil(tjoh)...jeg lurer på hvilket våpen jeg skal kjøpe meg(hmmm)en rifle,sniper rifle eller pistol.hva anbefaler du dere?

Endret av gunfighter
Lenke til kommentar

Product Brand GBB Package

Product Code HFC-M190ABS-GBBPKG

Weight 715 g

Price (USD) $89.00 Out of Stock

 

 

 

GBB PACKAGE - HFC M190 M9 (ABS)

 

Save and buy this GBB package including:

- HFC M92 M190 Special Force (ABS) (HG-190B-C)

- Milspex Pistol Holster (Right Hand Use) (MILS-RHOLSTER)

- Tokyo Marui Model Magazine BB Loading Tool (115rds) (TM-BBLOADTOOL)

- HFC 12 Inch Silicone Round Sticking Target (H-6121)

Super value-saver package is worth $140.5 if bought separately. Buy this package and save $51.5!

:hmm:

er denne gunnern bra?

Lenke til kommentar

Tviler :ermm: Jeg får daglig henvendelse fra foreldre som vil kjøpe bittesmå airsoft guns til ungene.. Samme svar til hver eneste en, "ulykker kan skje, bare så du vet dette. Unger er skjødesløse". Og gjett, hver eneste hittil har da enten kjøpt vannpistol elns eller driti hele greia.. Nå er det dog bare 2 uker på jobben, men med opptil flere daglige henvendelser føler jeg at statistikken svarer for seg selv...

Lenke til kommentar
Modern kjøpe en fjær-Bullup til meg nå jeg gikk i 6 klassse eller noe sånt. Brukte den en god del, men ble lei. Skal evt starte med softgun igjen, og da skal jeg nok få meg en
en  :dribble:

6400650[/snapback]

 

 

Du vet at den billigste du får tak i koster sirka $2k? :p

Og det er nok ikke den beste av dem, har hørt at den han bruker der koster 25.000kr om ikke mer..

Lenke til kommentar
Modern kjøpe en fjær-Bullup til meg nå jeg gikk i 6 klassse eller noe sånt. Brukte den en god del, men ble lei. Skal evt starte med softgun igjen, og da skal jeg nok få meg en
en  :dribble:

6400650[/snapback]

 

 

Du vet at den billigste du får tak i koster sirka $2k? :p

Og det er nok ikke den beste av dem, har hørt at den han bruker der koster 25.000kr om ikke mer..

6400673[/snapback]

 

Sefølgelig vet jeg det :cool:

Og har nok ikke tenkt til og kjøpe den, men det hadde vært gøy ^^

Lenke til kommentar
Product Brand  GBB Package 

Product Code HFC-M190ABS-GBBPKG

Weight 715 g

Price (USD) $89.00  Out of Stock 

 

 

 

  GBB PACKAGE - HFC M190 M9 (ABS)

 

Save and buy this GBB package including:

- HFC M92 M190 Special Force (ABS) (HG-190B-C)

- Milspex Pistol Holster (Right Hand Use) (MILS-RHOLSTER)

- Tokyo Marui Model Magazine BB Loading Tool (115rds) (TM-BBLOADTOOL)

- HFC 12 Inch Silicone Round Sticking Target (H-6121)

Super value-saver package is worth $140.5 if bought separately. Buy this package and save $51.5!

  :hmm:

er denne gunnern bra?

6400578[/snapback]

 

jeg har absolutt ingen ting til overs for HFC. ska du skyte på blink begynn i en pistol klubb, flere klubber har 15års grense(hvis du får med en av forelderne dine.

å skyte på blink med airsfot er ikke speielt gøy, da kulene aldrig blir spesielt nøyaktige selv hvor mye penger du bruker.

 

men skal du ha en airsfot går en et skikelig våpen og kjøpt en WA. den har bedre plast en HFC har metal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...