Hotel Papa Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 ja nettopp, så hvorfor gjøre dem kraftiere, 6398347[/snapback] En av grundene kan være at man slipper de tåplige diskusjonene om du var død eller ikke også få folk til å bruke hue når man skyter mot noen.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 hvorfor spiller dere da ikke bare paintball, det er jo det dere spiller.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Tja godt spørsmål... Fordi vi liker å ha det litt realistisk.. Altså, det er kanskje 2 av 20 i klubben som har en sigma, vi spiller på veldig store områder der det ikke blir så mange korte skuddvekslinger, ingen av oss som har over 450fps atm tror jeg, og hvis de har spiller de kun på semi.. Endret 28. juni 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Azton Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Heisann! Har bestilt meg min første Airsoft fra redwolfairsoft.com, og lurte på hvor lang tid det tar å sende den. Den ble sendt fra Hong-kong den 27.6. Mvh Sindre,. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 tar 2-3 dag får den å komme til norge. hvis den blir sent med ups, eller dhl, skal du får den dagen etter den har kommet til norge. hvis den blir sent med EMS/posten kan den bli liggende lenge hos tollerne. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) har dere hørt noe om nye toll regler og priser? Endret 28. juni 2006 av gunfighter Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) ok...det var en kar som sa at det hadde blidd nye regler om at alle våpen kniver å sånt skulle sendes med ett eller annet så det ble dyrere...glad han tok feil(tjoh)...jeg lurer på hvilket våpen jeg skal kjøpe meg(hmmm)en rifle,sniper rifle eller pistol.hva anbefaler du dere? Endret 28. juni 2006 av gunfighter Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg vil ivertfall anbefale at du venter til du blir 16 Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 har ikke den tålmodigheten..jeg vet at dere ikke vil at jeg skal kjøpe å bli busted sånn at alle airsoftere skal få et dårlig rykte men jeg ble helt hekta første gangen jeg skøyt.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Får du seriøst lov av foreldra dine til å eie et sånnt våpen? Og er foreldra dine klar over hvilke konsekvenser det kan få hvis du blir tatt med det? Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Product Brand GBB Package Product Code HFC-M190ABS-GBBPKG Weight 715 g Price (USD) $89.00 Out of Stock GBB PACKAGE - HFC M190 M9 (ABS) Save and buy this GBB package including: - HFC M92 M190 Special Force (ABS) (HG-190B-C) - Milspex Pistol Holster (Right Hand Use) (MILS-RHOLSTER) - Tokyo Marui Model Magazine BB Loading Tool (115rds) (TM-BBLOADTOOL) - HFC 12 Inch Silicone Round Sticking Target (H-6121) Super value-saver package is worth $140.5 if bought separately. Buy this package and save $51.5! er denne gunnern bra? Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Får du seriøst lov av foreldra dine til å eie et sånnt våpen?Og er foreldra dine klar over hvilke konsekvenser det kan få hvis du blir tatt med det? 6400569[/snapback] jepp Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Tviler Jeg får daglig henvendelse fra foreldre som vil kjøpe bittesmå airsoft guns til ungene.. Samme svar til hver eneste en, "ulykker kan skje, bare så du vet dette. Unger er skjødesløse". Og gjett, hver eneste hittil har da enten kjøpt vannpistol elns eller driti hele greia.. Nå er det dog bare 2 uker på jobben, men med opptil flere daglige henvendelser føler jeg at statistikken svarer for seg selv... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Gunfighter: Jeg tror ikke du finner så mye hjelp her ivertfall, heller ikke på nasf forumet.. Hvis du er så utrolig keen på å skyte så kan du heller melde deg inn i en skyteklubb der du starter med luftgevær, skyter hardere og lengre enn en sånn som du har tenkt å kjøpe deg.. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Modern kjøpe en fjær-Bullup til meg nå jeg gikk i 6 klassse eller noe sånt. Brukte den en god del, men ble lei. Skal evt starte med softgun igjen, og da skal jeg nok få meg en en Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Modern kjøpe en fjær-Bullup til meg nå jeg gikk i 6 klassse eller noe sånt. Brukte den en god del, men ble lei. Skal evt starte med softgun igjen, og da skal jeg nok få meg en en 6400650[/snapback] Du vet at den billigste du får tak i koster sirka $2k? Og det er nok ikke den beste av dem, har hørt at den han bruker der koster 25.000kr om ikke mer.. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Modern kjøpe en fjær-Bullup til meg nå jeg gikk i 6 klassse eller noe sånt. Brukte den en god del, men ble lei. Skal evt starte med softgun igjen, og da skal jeg nok få meg en en 6400650[/snapback] Du vet at den billigste du får tak i koster sirka $2k? Og det er nok ikke den beste av dem, har hørt at den han bruker der koster 25.000kr om ikke mer.. 6400673[/snapback] Sefølgelig vet jeg det Og har nok ikke tenkt til og kjøpe den, men det hadde vært gøy ^^ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Den hadde voldtatt skauen da... Liksom, blir du truffet så er det ikke sånn at det stopper med 2-3 skudd, men kanskje 100-200 til Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Product Brand GBB Package Product Code HFC-M190ABS-GBBPKG Weight 715 g Price (USD) $89.00 Out of Stock GBB PACKAGE - HFC M190 M9 (ABS) Save and buy this GBB package including: - HFC M92 M190 Special Force (ABS) (HG-190B-C) - Milspex Pistol Holster (Right Hand Use) (MILS-RHOLSTER) - Tokyo Marui Model Magazine BB Loading Tool (115rds) (TM-BBLOADTOOL) - HFC 12 Inch Silicone Round Sticking Target (H-6121) Super value-saver package is worth $140.5 if bought separately. Buy this package and save $51.5! er denne gunnern bra? 6400578[/snapback] jeg har absolutt ingen ting til overs for HFC. ska du skyte på blink begynn i en pistol klubb, flere klubber har 15års grense(hvis du får med en av forelderne dine. å skyte på blink med airsfot er ikke speielt gøy, da kulene aldrig blir spesielt nøyaktige selv hvor mye penger du bruker. men skal du ha en airsfot går en et skikelig våpen og kjøpt en WA. den har bedre plast en HFC har metal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå