Gunfreak Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 her er et bilde av BHD era Ranger kit. jeg har sorta ut trynet hans da han kanskje ikke vil ha trynet sitt på forumet Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Er det så bra å spille med Desert Cammo i skævven a? De har ikke et woodland kit elns a? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 ja du kan fint ha Ranger woodland kit, Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Jeg skal ha Woodland kit ja. Med mindre vi i klubben eksempelvis finner et nedlagt sandtak å spille på. Men uansett er woodland fetest, synes jeg. Til tross for at det er en usannsynlig dårlig kammo sammenlignet med f.eks norsk. Bilder: Ingen er for så vidt Rangers her, men eneste forskjellen er at disse har en annen splint vest. Noen er USMC, noen er Army. Forskjellen på dissen to avdelingene var mye mindre back in the 90's. Endret 27. juni 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Rangers lead the way, all the way, Hooha! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 MÅ man ha M203 for å være ranger? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 nei, er vel en m203 på vært femte man eller noe. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Ja, det er en granadier pr. squad. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Øhh, da fant jeg ut at denne pistolen jeg har kjøpt er (faktisk!) 415fps, eller minst 1.6J, for de av dere som forstår det.. Selv har jeg ikke peil på fps, men vet nå med sikkerhet at denne har dèt. Uansett. Fornøyd så langt.. Hadde ikke tenkt å klubbe med denne, bnare få en smak av hvordan det å ha softgun er Fikk også vite at noen spiller faktisk med denne, som et siste middel i nærkampvåpen.. Men dog var ikke dette en norsk anmeldelse jeg leste.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 hvilken pistol er dette? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Øhh, da fant jeg ut at denne pistolen jeg har kjøpt er (faktisk!) 415fps, eller minst 1.6J, for de av dere som forstår det.. Selv har jeg ikke peil på fps, men vet nå med sikkerhet at denne har dèt. Uansett. Fornøyd så langt.. Hadde ikke tenkt å klubbe med denne, bnare få en smak av hvordan det å ha softgun er Fikk også vite at noen spiller faktisk med denne, som et siste middel i nærkampvåpen.. Men dog var ikke dette en norsk anmeldelse jeg leste.. 6395387[/snapback] Hvis du mener Sigmaen så har jeg også spilt med den som secondary våpen...Det går helt fint, har hatt noen få uhell da en måtte operere ut en kule som satt fast i leppa osv, men ellers en grei gunner... Dog har jeg solgt den og vurderer en Glock til neste gang, da de CO2 patronene blir veldig dyre i lengden... altså det koster ca 10kr per stk, og du bruker kanskje 1-1.5 magasin per patron.. hvilken pistol er dette? 6397577[/snapback] Det er nok Sigmaen Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Jepp, Det er Sigma 40F.. Operert ut av leppa sa du?? Det hørtes ikke videre godt ut syns jeg.. Jeg får de patronene veldig billig, så for min del gjør det ikke så mye foreløpig.. Det jeg stussa på var at det faktisk var lov å bruke så høy fps da..? Eller var kanskje ikke dette et klubbspill?? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 du er utafor nasf, så de kan skyte på værandre med alu kuler og 900fps om de vil. men når du sier at folk har måttet opperer ut en kule av leppe, syns jeg det kvalifiserer våpenet til å være uspillbart. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Det er vel heller ikke vanlig at man sikter etter faktiske hodet i slike sammenhenger heller er det vel? Hvertfall ikke av hva jeg lærte den korte tida jeg faktisk har tilbrakt i jeger-trening.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 du sikkter etter det som er synlig, hvis bare hode stikker opp sikter du etter det Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Jepp, Det er Sigma 40F.. Operert ut av leppa sa du?? Det hørtes ikke videre godt ut syns jeg.. Jeg får de patronene veldig billig, så for min del gjør det ikke så mye foreløpig.. Det jeg stussa på var at det faktisk var lov å bruke så høy fps da..? Eller var kanskje ikke dette et klubbspill?? 6397876[/snapback] Vel.. Får du en kule på 0.5m avstand noe sted på bar hud så går den vel gjennom med 350fps også.. Men pass på og ikke skru i patronen for hardt.. da ryker nemlig pakningen, og den er IKKE til å finne noe sted.. du er utafor nasf, så de kan skyte på værandre med alu kuler og 900fps om de vil. men når du sier at folk har måttet opperer ut en kule av leppe, syns jeg det kvalifiserer våpenet til å være uspillbart. 6397938[/snapback] Nå var dette om vinteren.. Snø + parkett = glatt Så vi spilte inne i et hus, jeg og 2 andre skulle holde det mens 3 folk skulle storme, så da de kom inn kjøkken inngangen så blei det skikkelig kaos og folka tryna i hytt og pine hehe. Ganske morsomt egentlig, uansett, vi har den regelen at innendør så skal vi sikte lavt på kroppen og ikke i tryne, så det som skjedde da var at han fyrn som blei skutt la seg ned og krabba inn samtidig som en fyr kom stående bak han og da siktet han tilfeldigvis ned (som var riktig) og traff han her i hode Vi bruker også for det meste Nasf sine fps regler, med unntak av sigmaen og noe anna.. Men egentlig så støtter jeg mer danskene som spiller med M120 fjær og full tuna våpen, på full auto inne og ute.. Da merker man ivertfall at man har blitt truffet og man slipper de tåplige diskusjonen om du traff en fyr eller ikke.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Treff i ansiktet er ganske vanlig utifra egen erfaring. Samtlige spill jeg har vært med på (og det er ikke voldsomt mange) har bestått av mer eller mindre alvorlige treff i ansiktsregionen. Dette var også regulerte spill hvor det i utgangspunktet ble brukt NASF's regler. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Det har jo vært folk som har mista en tann pga treff med et vanlig stock marui våpen også da... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 ja nettopp, så hvorfor gjøre dem kraftiere, Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Det har jo vært folk som har mista en tann pga treff med et vanlig stock marui våpen også da... 6398261[/snapback] Jepp, derfor sier det seg selv at man skal være rimelig uforsvarlig/skjødesløs dersom man beveger seg inn i spill med 400fps våpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå