Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er sånne 30 kuler STAR magasiner i plast av bra kvalitet? mater de og og slikt? å kjøpe 4-5 ca eller tm magasiner blir brått dyrt...

6371049[/snapback]

 

tja, STAR sine magasiner er langt fra like gode som TM sine,

TM sine er også metal, mens star er helt plastik.

men skal du bruke star sine er det en ting man må gjøre, det er å få tak i sort lakk/spray maling og lakkere dem. den grå fargen de kommer i er drit stygg og ser plastik ut fra 20 meter, sprayer du dem, se de mer ut som TM mags fra avstand

Lenke til kommentar

Har et helt enkelt spørsmål.

 

Sitter med en link til KWC S&W Sigma 40F på uncompany.com, og lurer på om denne er den samme?? Personlig tror jeg det ikke selv, men hva vet vel jeg om aisoft, ikke sant..

 

Lurte også på den på teknikmagasinet er noe bra.. 90m/s utgangshastighet, bb, Co2 dreven (betyr dette fjæring, eller bare gass?).. Husker ikke særlig mer i farta..

 

Edit: jo en ting til, den på TM har ikke metall-skyvegreie på toppen, det må bestilles separat. Med mindre jeg kjøper den som jeg kanskje tror har det da :p Gud er litt forvirra her :hm:

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Den på teknikmagasinet går på C02, mens den på UNCompany går på gass. Den på teknikmagasinet som skyter med C02, kan BARE brukes til blinkskyting, såfremt du ikke spiller i en klubb som er medlem i NASF. NASF har 300fps grense for pistoler, mens den på C02 skyter langt over det.

 

Dessuten står det at den skyter 110m/s og ikke 90m/s, men jeg kan tenke meg den skyter enda hardere. Anmeldelse av den de selger på UNCompany her :

 

http://www.jag-norge.com/index.php?name=KWC_Sigma

Endret av eCkoNipZ
Lenke til kommentar

Hehe, trøtt.. Mente hvertfall barrel.. Har ikke tenkt å bruke den til annet enn å leke med egentlig.

 

Det er forresten mulig å skru på en dings/skrue inni pistolen med en medfølgende umbrako-nøkkel. Lurer på om dette stiller styrken, da skruen ligger rett ved gassinntaket.. En idè dette?

 

Regner forresten med at pistolen faktisk er farlig, og ikke burde skytes på andre (advarsel til lillebror og slikt tenker jeg på nå, selv om jeg selv skal ha den)..? Mtp at det er 110m/s > 300fps maksgrense hos faktiske klubber...?

Lenke til kommentar
som men de fleste !!GASS!! våpen er det gassen som bestemer dette, men når man har metal våpen kan/må man bruke kraftigere gass for å dra sluttstykket tilbake

6380086[/snapback]

Jeg er klar over det. Jeg lurte bare på sånn ca hva som er topp utganshastigheten og minimums utganshastigheten på det våpenet. Men det er vel kanskje litt vanskelig å si i og med at det finnes så mange typer gass?

Lenke til kommentar

skal man spille med NASF spill er det egentlig bare 134a gass som kan brukes(på vanlige gass pistoler) de fleste vanlige gass pistoler tåler heller ikke noe serlig annet, men full metal våpen kan man gjærne brukde green gas og du vil fremdeles kommer under 300fps.

 

selve våpenet kan sikkert tåle ganske graftig gass, men det er ikke noe gunn til høyere fps da kula har ca. like langt og rett uansett.

Lenke til kommentar
Etter å ha sett Jarhead igjen, og Black Hawk Down (for hundrende gang) har det nå falt meg inn at jeg har lyst på et 90 talls Ranger kit. Damn straight. Ranger Body Armor, LC2 Webbing og diverse småting må skaffes.

6390870[/snapback]

 

 

Bilde? :p

 

Kanskje dette er et alternativ da det ligger en M15A4 Rifle å venter på meg når jeg kommer hjem i neste uke :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...