Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De påstår jo selv at de ikke har noe med nazismen å gjøre, men jeg synes det allikevel er litt merkelig:

 

Nazarian = Nazi + den ariske rase, hvorfor valgte de akkurat det navnet ?

 

Anklager de ikke for noe, men folk må vel være enig det er litt merkelig. Hvis dere ser det innslaget på NRK Hordaland, vil dere se at hun politiforskeren påpeker det samme.

Lenke til kommentar

Selv om navnet ikke har noe med nazisme å gjøre vekker det helt klart negative assosiasjoner hos mange, beklageligvis. Spesielt fordi de driver med det de gjør. I mine øyne er derfor navnet litt, vel, uheldig. Litt uheldig kan man vel også kalle det at "PMC" er en del av klubbnavnet sammen med også "para". Gutta har hvertfall ikke gått inn for å velge et navnt som kan skape positive assosiasjoner blant den jevne publikummer, det er sikkert og visst. :ermm:

Lenke til kommentar

trenger jeg noe mer tilbehør enn ....?

 

- Batterier (8.6V 600mah)

- Lader (8.6v, 600mah, 110v adapter (fra hk.. funker bare 220v i norge, eller går det også med 110v?

- Ekstra magasin

- Kuler

 

Jeg skal ikke begynne i klubb riktig ennå.. skal bare kjøpe det mest nødvendigste i første omgang.

 

og en ting til.. er det 0.2g kuler som jeg bør kjøpe?

Endret av Oz370
Lenke til kommentar
trenger jeg noe mer tilbehør enn ....?

 

- Batterier (8.6V 600mah)

- Lader (8.6v, 600mah, 110v adapter (fra hk.. funker bare 220v i norge, eller går det også med 110v?

- Ekstra magasin

- Kuler

 

Jeg skal ikke begynne i klubb riktig ennå.. skal bare kjøpe det mest nødvendigste i første omgang.

 

og en ting til.. er det 0.2g kuler som jeg bør kjøpe?

6347045[/snapback]

 

du må ha en 220v http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/prod...jsp?prodID=8674 <-- denne er det mange som har(meg selv også) den funker bra.

 

ja ektra magasin er en fint ting, enten 1 highcap, eller 3-4 ektra low caps

.20g exel er det beste valget.(men ikke kjøp enorme mengder av det fra HK, da det er med på å øke frakta da det er tungt, kuler kjøper man i norge. men du kan godt kjøpe en pakke med 3k eller noe, men ikke driv p kjøp 10 000 skudd fra HK)

Lenke til kommentar
De påstår jo selv at de ikke har noe med nazismen å gjøre, men jeg synes det allikevel er litt merkelig:

 

Nazarian = Nazi + den ariske rase, hvorfor valgte de akkurat det navnet ?

 

Anklager de ikke for noe, men folk må vel være enig det er litt merkelig.  Hvis dere ser det innslaget på NRK Hordaland, vil dere se at hun politiforskeren påpeker det samme.

6346693[/snapback]

 

Kanskje fordi hun er litt pussig i hodet og trekker slutninger litt for fort?

 

01-INRI.jpg

 

Var Jesus en nazist også?

 

Varg, som driver klubben, var leder i en gjeng som, blandt andre ting, tvang skinheads til å ta av røde skolisser fra bootsene sine. Hvor rasistisk er det?

Lenke til kommentar
Vent nå litt, var dette et ikke-NASF storspill? Hvorfor inviterte dere ikke oss kosegutter fra Stavanger da, EvenruD?!  ;)

6349938[/snapback]

 

Det var IKKE NASF stor spill... :p

Dette var for oss Speedball fan :p Dog det var noe milsim i det da..

 

Det var Vipers og Nask som kom samt noen fra Danmark, og vi har jo ikke akkurat rykte for å spille så mye milsim :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...