Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nasf har kommet med presse melding

 

http://www.nasf.no/pressemelding.pdf

6344859[/snapback]

 

Puh! Veldig bra at de fikk ræva i gir på dette her. :yes:

 

"Vi tar sterk avstand", sier han nå. På BMS-forumet var det stor stas da Nazarian tok med seg røykgranater og røykla en nedlagt marinbiologisk stasjon. "Dette burde vi gjøre igjen". Makan til hykleri.

6345004[/snapback]

 

BMS-forumet? Bergen MilSim? Har du en link til en tråden eller?

 

EDIT: Dobbelpost ja...

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar

selv om det kanskje regnes som highcap er det litt lite, vet at det passer, det vil også passe i min CA slr105 a1. Jeg fant det billigste TM highcapet på wasteland. litt forskjell på 150 skudd og 600, men kanskje det hadde vært bra med flere små i stedet for 1 stort, noen som har inspill? vil feks det på 150 kunne regnes som lowcap (med tanke på spill der lowcap er krav?)

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

jeg har lyst til å kjøpe meg en m4, helst med ris system.. jeg tror jeg velger å kjøpe fra hong kong, og da fant jeg redwolf airsoft siden. Den ser både nice ut og billig. Jeg tror jeg går for Tokyo Marui M4 S-System (AEG, koster 319$), er dette et godt merke?

 

Det som jeg stusser litt på er batterier. Det står at den bruker et 8.6v 600mah batteri. Holder dette bateriet lenge? Hvor mange baterier bør jeg kjøpe ekstra? Kan jeg kjøpe andre 8.6v batterier med større mah verdi? Kan dere anbefale en passende lader (og bruker de samme stikk-kontakter som oss?)?

 

Beklager at jeg spør så mange spm, er ganske noob med softguns. Og ja, jeg er over 18.

 

Takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar

mah verdi er det vel bare å pøse på med, det som er viktig er å passe på volten iallefall om du har et uoppgradert våpen.

 

edit: hva bør man egentlig gjøre med et fabrikknytt våpen? må man åpne opp for å smøre før man skyter? Bør jeg smøre løp OSV med en gang? Eller er det bare å skyte inn hopupen og sette i gang?

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar
Eller er det bare å skyte inn hopupen og sette i gang?

 

Jepp.

 

Angående magasiner, hvis du vil være med på storspill, så burde du absolutt kjøpe lo-caps magasiner, da det er uhyre sjelden arrangøren godtar hi-'craps'. Kommer jo også an på hvor realistisk du vil være, jeg for min del ville heller valgt mange magasiner med lite skuddplass i hvert magasin, isteden for ett enormt stort mag med plass til 'uendelig' med kuler.

Endret av eCkoNipZ
Lenke til kommentar
jeg har lyst til å kjøpe meg en m4, helst med ris system.. jeg tror jeg velger å kjøpe fra hong kong, og da fant jeg redwolf airsoft siden. Den ser både nice ut og billig. Jeg tror jeg går for Tokyo Marui M4 S-System (AEG, koster 319$), er dette et godt merke?

 

Det som jeg stusser litt på er batterier. Det står at den bruker et 8.6v 600mah batteri. Holder dette bateriet lenge? Hvor mange baterier bør jeg kjøpe ekstra? Kan jeg kjøpe andre 8.6v batterier med større mah verdi? Kan dere anbefale en passende lader (og bruker de samme stikk-kontakter som oss?)?

 

Beklager at jeg spør så mange spm, er ganske noob med softguns. Og ja, jeg er over 18.

 

Takker for svar  :thumbup:

6346307[/snapback]

Jeg er vel egentlig litt "noob" selv, men etter utallige diskusjoner om hvilket merke som er best, spesielt til en nybegynner, så har vel folket her sagt at TM er lureste valget.

 

Batteriet jeg bruker er et 1700 mha, det holder til 2000-3000 kuler, så ut ifra det så antar jeg et 600 mha vil pumpe ut ca 1000 kuler. Hvis du tror du kommer til å skyte mer enn det på en dag, så er det sikkert lurt å kjøpe ett batteri ekstra.

 

Angående lader så er jeg litt usikker. Jeg har en som jeg har brukt til radiostyrt bil og båtbatterier. Den funker veldig bra. Jeg er dog litt usikker på hva den heter, men det kan jeg finne ut om det skulle være interesant.

Lenke til kommentar
jeg har lyst til å kjøpe meg en m4, helst med ris system.. jeg tror jeg velger å kjøpe fra hong kong, og da fant jeg redwolf airsoft siden. Den ser både nice ut og billig. Jeg tror jeg går for Tokyo Marui M4 S-System (AEG, koster 319$), er dette et godt merke?

 

Det som jeg stusser litt på er batterier. Det står at den bruker et 8.6v 600mah batteri. Holder dette bateriet lenge? Hvor mange baterier bør jeg kjøpe ekstra? Kan jeg kjøpe andre 8.6v batterier med større mah verdi? Kan dere anbefale en passende lader (og bruker de samme stikk-kontakter som oss?)?

 

Beklager at jeg spør så mange spm, er ganske noob med softguns. Og ja, jeg er over 18.

 

Takker for svar  :thumbup:

6346307[/snapback]

 

grunnen til at det bruker 600mah er enkelt og greit at det ikke er plass i våpenet,

kjøper 2 så har du ca. 2000skudd noe som holder lenge,

og ja TM S-System er et bra våpen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...