Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

klart jeg burde kjøpe alt det der, men det har jeg ikke råd til:) hva er de billigste brillene jeg kan bruke i spill?

6321108[/snapback]

jeg bruker noen fra Clas Ohlson til 80kr :D

Kjøp briller med gult glass, mye bedre enn blank.. ser så sykt klart når det blir mørkt osv..

6331382[/snapback]

Mitt beste kjøp(av briller)

Prøvde bolle en stund, men når jeg prøvde Guarder så ble bollene( :p ) solgt på QXL til en stakkar for 900 kr(minstepris på 150) :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
klart jeg burde kjøpe alt det der, men det har jeg ikke råd til:) hva er de billigste brillene jeg kan bruke i spill?

6321108[/snapback]

jeg bruker noen fra Clas Ohlson til 80kr :D

Kjøp briller med gult glass, mye bedre enn blank.. ser så sykt klart når det blir mørkt osv..

6331382[/snapback]

jeg hadde noen til 45 fra claes ohlson, men de var vistnok for smale (selv om de var vernebriller). Hvilke kjøpte du? var det disse:

305104_X_2004-06-29_165815.jpg

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

Edge:

Jeg minner om nok en gang at det er 18 års aldersgrense på kjøp av airsoftvåpen, vær så snill; følg den regelen. Eller få foreldrene til å kjøpe, og du bruker den under oppsyn av dem. ;) Når du har fylt 16 kan du melde deg inn i en klubb og etter 6 måneder i klubben blir du "myndig" for å eie selv.

Lenke til kommentar
Synes tofot på M4(M15) ser mongo ut jeg.

Lurer på å kjøpe en P226 til og et hylster til slik at jeg har en på hver fot. Hadde vært kult med terrorist-kit eller swat-kit :hmm:

6332117[/snapback]

Jeg skal ha den lange riflen da.. Blir mer M16 enn den korte M4en

Pelle: nei, de er mindre og er godkjent hvis jeg ikke tar enormt feil

Lenke til kommentar

Æsj, den helvetes M16en min! Først, for to-tre måneder siden knakk gearboxen og bushingene ble knust pga. Redwolf og deres dårlige jobb med oppgraderinga. De setter praktisk talt kun i en ny fjør.

Så, når jeg har kjøpt ny, forsterket HurricanE gearbox til den og i samme slengen 450 Fps fjør, (skal brukes som DMR altså, semi.) ;) systema tannhjul for super torque-up og systema stempelhode. Funker den? Neida. Og ingen vet hva som er galt. :hrm:

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar
Æsj, den helvetes M16en min! Først, for to-tre måneder siden knakk gearboxen og bushingene ble knust pga. Redwolf og deres dårlige jobb med oppgraderinga. De setter praktisk talt kun i en ny fjør.

Så, når jeg har kjøpt ny, forsterket HurricanE gearbox til den og i samme slengen 450 Fps fjør, (skal brukes som DMR altså, semi.) ;) systema tannhjul for super torque-up og system stempelhode. Funker den? Neida. Og ingen vet hva som er galt.  :hrm:

6333395[/snapback]

Det er Marui da eller?

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Arna-klubben Nazarian vil bli best i landet. For å klare dette kjører de full millitær disiplin medfysiske avstraffelserog marsjering langs veiene i Arna

syns disse tingene er værst jeg,

man kan ikke bli best i airsoft, da det ikke er en konkuranse sport, men en hobby, og det finnes ingen mesterskap i airsoft i norge(kanskje danmark har da)

og fysiske avstraffelser er noe som hører til den engelske marine på 1800tallet, det er ingen vestlige forsvar som driver med fysiske straffer i dag, kanskje noen bannan republiker driver med det.

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...