edge Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 klart jeg burde kjøpe alt det der, men det har jeg ikke råd til:) hva er de billigste brillene jeg kan bruke i spill? 6321108[/snapback] jeg bruker noen fra Clas Ohlson til 80kr Kjøp briller med gult glass, mye bedre enn blank.. ser så sykt klart når det blir mørkt osv.. 6331382[/snapback] Mitt beste kjøp(av briller) Prøvde bolle en stund, men når jeg prøvde Guarder så ble bollene( ) solgt på QXL til en stakkar for 900 kr(minstepris på 150) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Noen som vet om en Bipod/tofot som passer til en M15A4 ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=3054 http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=4412 Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Synes tofot på M4(M15) ser mongo ut jeg. Lurer på å kjøpe en P226 til og et hylster til slik at jeg har en på hver fot. Hadde vært kult med terrorist-kit eller swat-kit Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 med mindre du skal lage et sci-fi eller lara croft kit er det ikke noe serlig med 2 pistoler på vært hylster. bipod på en M4 er helt greit, hvis du har et DM kit, men da trenger du også en ACOG eller annen scope, med eller uten demper, Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Èn pistol på hvert hylster takk Slik at jeg har et hylster på høyre fot, med en pistol der, og et hylster på motsatt side(venstre fot) og en pistol der. --- Og jeg synes fortsatt at tofot på M4 ser mongo ut Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) klart jeg burde kjøpe alt det der, men det har jeg ikke råd til:) hva er de billigste brillene jeg kan bruke i spill? 6321108[/snapback] jeg bruker noen fra Clas Ohlson til 80kr Kjøp briller med gult glass, mye bedre enn blank.. ser så sykt klart når det blir mørkt osv.. 6331382[/snapback] jeg hadde noen til 45 fra claes ohlson, men de var vistnok for smale (selv om de var vernebriller). Hvilke kjøpte du? var det disse: Endret 18. juni 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Edge: Jeg minner om nok en gang at det er 18 års aldersgrense på kjøp av airsoftvåpen, vær så snill; følg den regelen. Eller få foreldrene til å kjøpe, og du bruker den under oppsyn av dem. Når du har fylt 16 kan du melde deg inn i en klubb og etter 6 måneder i klubben blir du "myndig" for å eie selv. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Synes tofot på M4(M15) ser mongo ut jeg. Lurer på å kjøpe en P226 til og et hylster til slik at jeg har en på hver fot. Hadde vært kult med terrorist-kit eller swat-kit 6332117[/snapback] Jeg skal ha den lange riflen da.. Blir mer M16 enn den korte M4en Pelle: nei, de er mindre og er godkjent hvis jeg ikke tar enormt feil Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Æsj, den helvetes M16en min! Først, for to-tre måneder siden knakk gearboxen og bushingene ble knust pga. Redwolf og deres dårlige jobb med oppgraderinga. De setter praktisk talt kun i en ny fjør. Så, når jeg har kjøpt ny, forsterket HurricanE gearbox til den og i samme slengen 450 Fps fjør, (skal brukes som DMR altså, semi.) systema tannhjul for super torque-up og systema stempelhode. Funker den? Neida. Og ingen vet hva som er galt. Endret 18. juni 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Æsj, den helvetes M16en min! Først, for to-tre måneder siden knakk gearboxen og bushingene ble knust pga. Redwolf og deres dårlige jobb med oppgraderinga. De setter praktisk talt kun i en ny fjør. Så, når jeg har kjøpt ny, forsterket HurricanE gearbox til den og i samme slengen 450 Fps fjør, (skal brukes som DMR altså, semi.) systema tannhjul for super torque-up og system stempelhode. Funker den? Neida. Og ingen vet hva som er galt. 6333395[/snapback] Det er Marui da eller? Endret 18. juni 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Jepp. Marui M16A2. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Ahh endelig ferdig med en go natts søvn.. Var på Operasjon Skogsstorm i helgen, fra Lørdag klokken 1000 til søndag klokken 1000 nonstop Fy feite så sliten jeg er nå!! Noen andre som har vært på spill i 24t eller mer? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 se på disse mofo'ne her da, det er slike folk som gir airsoft dårlig navn http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.615951 Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Ja, faen, så det. De ødelegger jo alt, hvis VCRB ( Violent Crime Reduction Bill ) kommer til Norge, er det alene Nazarian sin skyld. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 så det på nasf forumet... Faens tullinger... må være en måte vi kan få stoppet dem på! Men virker som at folk flest her nede ser positivt på Airsoft da vi ofte stopper og snakker med dem og bare viser godt humør! Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) For noen idioter. "Folk i Arna er bekymret over marsjering og skyting med pistoler i nabolaget." Endret 19. juni 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Arna-klubben Nazarian vil bli best i landet. For å klare dette kjører de full millitær disiplin medfysiske avstraffelserog marsjering langs veiene i Arna syns disse tingene er værst jeg, man kan ikke bli best i airsoft, da det ikke er en konkuranse sport, men en hobby, og det finnes ingen mesterskap i airsoft i norge(kanskje danmark har da) og fysiske avstraffelser er noe som hører til den engelske marine på 1800tallet, det er ingen vestlige forsvar som driver med fysiske straffer i dag, kanskje noen bannan republiker driver med det. Endret 19. juni 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Arna-klubben Nazarian vil bli best i landet. For å klare dette kjører de full millitær disiplin med fysiske avstraffelser EDIT: For sen. Like hoder, tenker likt gunfreak19 Endret 19. juni 2006 av eCkoNipZ Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) "Vil bli best" ja. Herregud, hele artikkelen skaper jo inntykk av at Airsoftklubbene i Norge er en gjeng syke, rivaliserende gjenger fulle av bøller. Håper NASF styret kontakter NRK rimelig kjapt. Endret 19. juni 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå