Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har stort sett bestemt meg for å kjøpe denne fra redwolf. Noen som har noen motforestliinger mot butikken/våpenet? Har lenge vurdert ca slr1056 a1, men har forstått på de fleste brukerkommentarer at ICS sin er bedre. Noen som har hands on erfaring? Takker for svar :)

 

edit: hva gjør jeg om rifla er ødelagt eller blir ødelagt etter en liten stund (under garantiperioden), må jeg sende den til amerika (eller hvor nå redwolf holder til)? må man betale 20 % mva på denne varen? Er så deilig å betale under 3000 kr for denne, med tanke på at jeg måtte ha gått ut med mer for enn fra norge:) selv om jeg ikke har sett denne modellen noe sted i norge

 

edit 2: med litt regning blir det rundt 3236 kr (dette med 20 % mva og frakt) kanskje det ikke lønner seg? Om jeg kjøper en slr105 a1 fra norge vil jeg bare betale rund 2900 kr med frakt

 

edit3: har veldig lyst på den, men virker som om de hart mye problemer med de, dumt å sitte med en ikke fungerende aeg fra hong kong, dyrt å sende fram og tilbake! Prisen ble vel foresten til sammen bare 2700, billig, men er det værdt det?

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

men det er ingen som ut over dette har noen motforestillinger mot kjøp fra utlandet? Jeg sparer bare rundt 300 kr ved å kjøpe ICS fra utlandet, versus en slr105 fra norge. (foresten noen som vet om den fra ICS har ekte izhmas (?) merker eller de teite Arsenal merkene som slr105 har?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...