dTd Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) noen som har hørt om denne klubben? prøvde å kontakte en av de tre under "kontakt oss" for ca 4-5 dager men ennå ikke fått svar... noen som hvet om de fortsatt er aktive? Endret 14. juni 2006 av ClaW64 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 regner med de fremdeles aktive, de var jo med på bootcampen Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Østfold MilSim er absolutt aktive. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 @ Kyrre (GHL): Tøff avatar! Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Takker! Skal innrømme at det ikke er av meg da. Er bare en kraftig fargegradert og redigert versjon av denne badass MJKeren: Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Takker! Skal innrømme at det ikke er av meg da. Er bare en kraftig fargegradert og redigert versjon av denne badass MJKeren: *bilde* 6310161[/snapback] Det er ikke så nøye, den ser jo bra ut uansett. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 som den nerden jeg er viste jeg hvilket bilde det var fra. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Kyrre: har dere bare et forum til klubben? eller har dere en hjemmeside med noen bilder og sånn? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Foreløpig har vi bare et forum ja. Men vi jobber på spreng med en hjemmeside. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) har stort sett bestemt meg for å kjøpe denne fra redwolf. Noen som har noen motforestliinger mot butikken/våpenet? Har lenge vurdert ca slr1056 a1, men har forstått på de fleste brukerkommentarer at ICS sin er bedre. Noen som har hands on erfaring? Takker for svar edit: hva gjør jeg om rifla er ødelagt eller blir ødelagt etter en liten stund (under garantiperioden), må jeg sende den til amerika (eller hvor nå redwolf holder til)? må man betale 20 % mva på denne varen? Er så deilig å betale under 3000 kr for denne, med tanke på at jeg måtte ha gått ut med mer for enn fra norge:) selv om jeg ikke har sett denne modellen noe sted i norge edit 2: med litt regning blir det rundt 3236 kr (dette med 20 % mva og frakt) kanskje det ikke lønner seg? Om jeg kjøper en slr105 a1 fra norge vil jeg bare betale rund 2900 kr med frakt edit3: har veldig lyst på den, men virker som om de hart mye problemer med de, dumt å sitte med en ikke fungerende aeg fra hong kong, dyrt å sende fram og tilbake! Prisen ble vel foresten til sammen bare 2700, billig, men er det værdt det? Endret 15. juni 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg hadde planer om å kjøpe den der, men så kom M15A4 Rifle og stjal hjertet mitt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 ICS har varierende kvalitet, hadde SP hatt den inne ville jeg bedt deg kjøpe der, da de kvalitets sjekker våpene, noe som kan være greit. men er det noe galt med den, vil det altids finnes folk som kan fikse den uten alt for mye slit Lenke til kommentar
dTd Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) fungerer noe slikt bra? bare viss jeg skal ha sånn håndtak... et helt ris sett er så dyrt... Endret 15. juni 2006 av ClaW64 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 liker ikke dem noe serlig, du får liksom ikke satt på ting der du vill Lenke til kommentar
dTd Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 jaha? hva mener du med det? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 FAEN I HÆLVETE!! Nå hadde jeg satt batteriet til utladning også plutselig begynte det å ryke som faen fra det.... satans pølse ass.. Kommer det av at det plutselig gjør sånt da? Og rett før et stor spill Er dette en dårlig kombinasjon a? Trodde den laderen var bra jeg Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Var svart koblet til svart og rød koblet til rød? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 men det er ingen som ut over dette har noen motforestillinger mot kjøp fra utlandet? Jeg sparer bare rundt 300 kr ved å kjøpe ICS fra utlandet, versus en slr105 fra norge. (foresten noen som vet om den fra ICS har ekte izhmas (?) merker eller de teite Arsenal merkene som slr105 har?) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Var svart koblet til svart og rød koblet til rød? 6317376[/snapback] Det går ikke ann å koble feil.. det er sånne tapper som skal klikke mot hverandre, og det gjorde de.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå