Hotel Papa Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Hvis jeg går for denne, kan det være lurt å kjøpe en sånn en da? Vil satse på våpen som skyter hardt og langt... Men er det vits i å legge i en M100 fjær da, eller vente og kjøpe en M120 fjær senere? Og noen som vet hva slags fjær som sitter i fra før? Og er denne grei? Endret 13. juni 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 ja, er ikke så mye vits da CA ligger på ca. 340fps stock jeg vet ikke om det løpet vil passe, det ser ut som det er laget for TM våpen, jeg har ikke peil på om TM og CA sine er like invendig på løp Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 jaja da så, men er et Action ACOG rødpunktiskte til å anbefale? eller er et sånn et fra king arms bedre? 6295690[/snapback] ville ikkke kjøpe action ACOG da jeg aldrig har hørt om Action merktet før, og skal man ha en ACOG bør man kjøpe med x4 forstørring. men en Guarder, King arms ect, som standar Aimpoint ser bra ut og funker bra. er en grunn til at alle bruker dem Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Vet du om et bra pres. løp da gunfreak? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 nope, løp kan jeg ikke noe opp. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Er det noen som har peiling på vester? vi har tenkt å bestille en sånn og en sånn. Den første er til meg og den andre er til kompisen min, noen som vet hvordan det er med størrelser? kan de stilles inn? Står ikke så mye informasjon om dem desverre Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Vet du om et bra pres. løp da gunfreak? 6298241[/snapback] Ikke kjøp Prometheus løp. De har semi-dårlig kvalitetskontroll og du kan ende opp med et løp som samler kulene dårligere enn stock-løpet. Så kjøp et Systema løp i stedet. Og ja, de vil passe CA. Ang. vestene så vil nok de der ryke etter en drøy halvtime i skauen. Det der er replica drit. Skal du ha replica, så kjøp noe fra Guarder. Endret 13. juni 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Det er ingen løp til M15A4 da, skal jeg bare ta en til en M4 elns? Btw, systema løpene var jo mye billigere også Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) de vestene er ikke noe serlig. de føles yuk!! kjøp denne!! http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...products_id=617 ja den er en del dyrere, MEN den vil holde lengre en deg, du kan gi den til barnebarna dine i testamentet ditt når du dør Endret 13. juni 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Har ikke behov får en så stor vest.. Trenger bare en der jeg kan ha Leathermanen min, ekstra magasin, litt ammo og noe å drikke... Derfor jeg selger SAAV vesten som jeg har nå, alt for mange lommer for mitt behov. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 hvis du skal ha så lite ville jeg heller bare tatt litt webbing. eller bare belte finn et belte som er stivt, finn en mag og og utility lomme og sett på de. hvis du syns det ligger dårlig kjøper du en passende buksesele. for å holde vekta mer fordelt. dette blir velidg lett og deilg, og siden du spiller så rask airsoft er det bare bra at du har på deg lite. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 ahh go idè... Det holder da med et vanlig pistol belte fra Army shop da eller? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Passer M16 magasin inn i en sånn en? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 kan noen si meg hva den saken på kolben er? og hva hensikten er? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 ja en sånn og et belte går fint, er også en ide og stikke innom Pentagon og/eller Top Secret, de har ofte en del webbing saker der. som sakt alt du trenger en et pistolbelte(ta det som sitter best på deg) en lomme for magasin, og en lomme for letherman. hivs du syns belte sagger litt, har de sikkert noe form for buksesele på pentagon eller top secret som passer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 kan noen si meg hva den saken på kolben er? og hva hensikten er? 6298950[/snapback] jeg renger med at det er en form for skapskytter modifikason så det er bedre å sikte. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Ok takk gunfreak... Da slipper jeg å styre med det fra HK da? Men Top Secret har jo slutta å selge softgun utstyr... Anyway, har pistolbelte ja... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 ja men de har jo uniformer og webbing enda, en del eldre men saker men mye bra. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 kan noen si meg hva den saken på kolben er? og hva hensikten er? 6298950[/snapback] En cheekpiece. For komfertabel skyting når du har siktet plassert høyt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 det var det jeg prøvde å si, men alle ordene mine var borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå