Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er litt forskjell på å drikke alkohol før man blir 18 enn å bruke en softgun i denne klassen før man er 18...

 

Det blir behandlet som et våpen og går under den norske våpenloven. Vi har hatt eksempler i klubben der folk har måtte operere ut kuler som har satt seg fast i huden, jeg har hørt om flere tilfeller der folk har mistet tenner eller feks fått varige skader på øynene..

 

Jeg håper ivertfall at du har såpass fornuft at du tenker deg om før du skyter noe/noen med en softgun, for det kan faktisk skade noen ganske baad...

Lenke til kommentar
Det er litt forskjell på å drikke alkohol før man blir 18 enn å bruke en softgun i denne klassen før man er 18...

 

Det blir behandlet som et våpen og går under den norske våpenloven. Vi har hatt eksempler i klubben der folk har måtte operere ut kuler som har satt seg fast i huden, jeg har hørt om flere tilfeller der folk har mistet tenner eller feks fått varige skader på øynene..

 

Jeg håper ivertfall at du har såpass fornuft at du tenker deg om før du skyter noe/noen med en softgun, for det kan faktisk skade noen ganske baad...

6292048[/snapback]

jeg snakker okke om softgun til flere tusen, snakker om de til 4-500

Lenke til kommentar
Det er litt forskjell på å drikke alkohol før man blir 18 enn å bruke en softgun i denne klassen før man er 18...

 

Det blir behandlet som et våpen og går under den norske våpenloven. Vi har hatt eksempler i klubben der folk har måtte operere ut kuler som har satt seg fast i huden, jeg har hørt om flere tilfeller der folk har mistet tenner eller feks fått varige skader på øynene..

 

Jeg håper ivertfall at du har såpass fornuft at du tenker deg om før du skyter noe/noen med en softgun, for det kan faktisk skade noen ganske baad...

6292048[/snapback]

jeg snakker okke om softgun til flere tusen, snakker om de til 4-500

6292199[/snapback]

på radioprogrammet RADIORESEPSJONEN på nrk p3 så skyter de hverandre med softgun, jeg tviler på at de ringer politiet hver dag og sier i fre, tviler å på at de bruker maske, er dette lov\?

Lenke til kommentar

Flemmingss:

 

Jeg har virkelig innsett at du er så dum som du ga uttrykk for i starten. :hrm:

Har ingenting å si om airsoft-våpenet koster 10,- eller 10 000,- det er like ulovlig å eie for mindreårige uansett. Les igjennom de siste postene og prøv å forstå hva du gjør galt hvis du skaffer deg et airsoft-våpen.

Lenke til kommentar

nei egentlig ikke, du vil ikke merke det,

 

bruker man sikte med høy zoom, som over x4 flyter man ofte sikte litt høyere.

 

men på aimpoint er det ikke noe grunn, eneste kan være at men liker å ha sikte høyere, jeg liker å ha det litt høyere, kan ha mer avslappet sikte stilling.

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...