Gunfreak Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 han skal vel bare ha for å være tøff da. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Det er egentlig bare tull å kjøpe en softgun med mindre du skal spille i en klubb... Ender alltid opp med at du har spill i skogen, noen kommer til skade fordi de ikke har brukt riktig utstyr også kommer det i avisene: "Gutt 16, skutt blind i softgun krig" noe som fører til at det er vi som tar kaka og det dårlige ryktet går over til oss... Merker det allerede når vi skal søke om å få spille på et område, folka er sykt skeptiske pga de tror det er drit farlig og at vi er en gjeng skytegale tullinger som bare er ute etter bråk. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 ja da blir det liksom bare å site å skyte på blink og da kan man like gjerne holde seg til cs Lenke til kommentar
dTd Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 hvor lenge sånn ca holder et 1700 mAh NiCd Sanyo batteri? nå snakker ikke jeg full auto hele veien, men sånn lett blanding, litt semi litt auto skyting.... holder det en dag? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hvis jeg ikke har misforstått helt så går det på hvor mange kuler du skyter, ikke hvor lenge du har det i våpnet. Tror det holder en 1500 kuler elns, husker jeg så en oversikt et sted en gang, men husker ikke hvor.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 2500-3000 kanskje. 6288388[/snapback] Har du sånn oversikt? Husker jeg så det et sted, der de hadde satt antall mah i rekkefølge også viste de sånn sirka hvor mange skudd du fikk skutt per batteri.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) 2500-3000 kuler holder en stund hvis du ikke går helt amok. Det har hendt jeg og broderen har spilt, så har jeg ladet magasinet med 200 kuler før jeg går, også kommer jeg hjem med ett halvtomt magasin etter mange timers spilling. Endret 11. juni 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Utrolig vær i Stavanger område i dag! Nå har tre av oss fra SASK løpt rundt i skogen med JAG gutta. Tror temperaturen var rundt 30 grader... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 oh 30 er nesten for varmt da, Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Flemmingss: Du vet du bryter loven da? Det samme gjelder angående fengselstraff for foreldrene dine hvis du kjøper i Norge. Enten vent til du er 18, og kjøp våpen lovlig. Eller meld deg inn i en NASF klubb og skaff deg våpen hvis du synes det er gøy. 6288058[/snapback] Vel, jeg får foreldrene mine til og kjøpe, og ut i fra det jeg har lest er reglenne som følger: Man må være 18 for å kjøpe og 16 for å bruke Det er egentlig bare tull å kjøpe en softgun med mindre du skal spille i en klubb... Ender alltid opp med at du har spill i skogen, noen kommer til skade fordi de ikke har brukt riktig utstyr også kommer det i avisene: "Gutt 16, skutt blind i softgun krig" noe som fører til at det er vi som tar kaka og det dårlige ryktet går over til oss... Merker det allerede når vi skal søke om å få spille på et område, folka er sykt skeptiske pga de tror det er drit farlig og at vi er en gjeng skytegale tullinger som bare er ute etter bråk. 6288081[/snapback] Jeg har tengt å ha krig i skogen som du sier. men er ikke softgun-maske nokk da? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 nei du må være 18 for å bruke, med mindre du har en verge, Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Paintball maske er å foretrekke da, evt guarder sine briller... Men fortsatt, å drive med sånn små kriging i skogen er bare dumt, før du vet ordet av det blir dere jakta av Politiets spesial styrker med skarp ammo, og som de fleste veit så nøler ikke de med å skyte hvis dere ikke viser tegn til å overgi dere... Skal du ha krig i skog, meld deg inn i en klubb... Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) nei du må være 18 for å bruke, med mindre du har en verge, 6288916[/snapback] hva er en verge? Paintball maske er å foretrekke da, evt guarder sine briller...Men fortsatt, å drive med sånn små kriging i skogen er bare dumt, før du vet ordet av det blir dere jakta av Politiets spesial styrker med skarp ammo, og som de fleste veit så nøler ikke de med å skyte hvis dere ikke viser tegn til å overgi dere... Skal du ha krig i skog, meld deg inn i en klubb... 6289020[/snapback] Hvor mye koster en paintball maske? hvorfor tror du politiet kommer med spesialstyrker for å stoppe en softgun krig mitt i skogen? Endret 11. juni 2006 av Flemmingss Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 en kar som aldrig er mer en 1 meter fra deg, skal man følge reglene hel skal ikke han være med i spillet, alt han skal er å passe på at du ikke fucker opp Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 en kar som aldrig er mer en 1 meter fra deg, skal man følge reglene hel skal ikke han være med i spillet, alt han skal er å passe på at du ikke fucker opp 6289033[/snapback] ok Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Men fortsatt, å drive med sånn små kriging i skogen er bare dumt, før du vet ordet av det blir dere jakta av Politiets spesial styrker med skarp ammo, og som de fleste veit så nøler ikke de med å skyte hvis dere ikke viser tegn til å overgi dere... 6289020[/snapback] Det er vel ganske overdrevet sagt..? Endret 11. juni 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 oh 30 er nesten for varmt da, 6288878[/snapback] Ja, enig. Men 'nam faktoren var utrolig stor! Skogen JAG benytter seg av er delvis urskog og minner om en jungel. Myggen var også på plass. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Det er vel ganske overdrevet sagt..? nope skjedde i danmark, der en skarpskytter var 2 sekunder unna å skyte en 17 åring Endret 11. juni 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå