Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er egentlig bare tull å kjøpe en softgun med mindre du skal spille i en klubb...

 

Ender alltid opp med at du har spill i skogen, noen kommer til skade fordi de ikke har brukt riktig utstyr også kommer det i avisene:

 

"Gutt 16, skutt blind i softgun krig"

 

noe som fører til at det er vi som tar kaka og det dårlige ryktet går over til oss...

Merker det allerede når vi skal søke om å få spille på et område, folka er sykt skeptiske pga de tror det er drit farlig og at vi er en gjeng skytegale tullinger som bare er ute etter bråk.

Lenke til kommentar
Flemmingss:

 

Du vet du bryter loven da? Det samme gjelder angående fengselstraff for foreldrene dine hvis du kjøper i Norge. Enten vent til du er 18, og kjøp våpen lovlig. Eller meld deg inn i en NASF klubb og skaff deg våpen hvis du synes det er gøy.

6288058[/snapback]

Vel, jeg får foreldrene mine til og kjøpe, og ut i fra det jeg har lest er reglenne som følger:

Man må være 18 for å kjøpe og 16 for å bruke

 

Det er egentlig bare tull å kjøpe en softgun med mindre du skal spille i en klubb...

 

Ender alltid opp med at du har spill i skogen, noen kommer til skade fordi de ikke har brukt riktig utstyr også kommer det i avisene:

 

"Gutt 16, skutt blind i softgun krig"

 

noe som fører til at det er vi som tar kaka og det dårlige ryktet går over til oss...

Merker det allerede når vi skal søke om å få spille på et område, folka er sykt skeptiske pga de tror det er drit farlig og at vi er en gjeng skytegale tullinger som bare er ute etter bråk.

6288081[/snapback]

 

Jeg har tengt å ha krig i skogen som du sier.

men er ikke softgun-maske nokk da?

Lenke til kommentar

Paintball maske er å foretrekke da, evt guarder sine briller...

Men fortsatt, å drive med sånn små kriging i skogen er bare dumt, før du vet ordet av det blir dere jakta av Politiets spesial styrker med skarp ammo, og som de fleste veit så nøler ikke de med å skyte hvis dere ikke viser tegn til å overgi dere...

 

Skal du ha krig i skog, meld deg inn i en klubb...

Lenke til kommentar
nei du må være 18 for å bruke, med mindre du har en verge,

6288916[/snapback]

hva er en verge?

 

Paintball maske er å foretrekke da, evt guarder sine briller...

Men fortsatt, å drive med sånn små kriging i skogen er bare dumt, før du vet ordet av det blir dere jakta av Politiets spesial styrker med skarp ammo, og som de fleste veit så nøler ikke de med å skyte hvis dere ikke viser tegn til å overgi dere...

 

Skal du ha krig i skog, meld deg inn i en klubb...

6289020[/snapback]

 

 

Hvor mye koster en paintball maske?

hvorfor tror du politiet kommer med spesialstyrker for å stoppe en softgun krig mitt i skogen?

Endret av Flemmingss
Lenke til kommentar
Men fortsatt, å drive med sånn små kriging i skogen er bare dumt, før du vet ordet av det blir dere jakta av Politiets spesial styrker med skarp ammo, og som de fleste veit så nøler ikke de med å skyte hvis dere ikke viser tegn til å overgi dere...

6289020[/snapback]

 

Det er vel ganske overdrevet sagt..?

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...