Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er 18 og du skal ikke lure deg unna lover, selv om det er danmark

6286868[/snapback]

hvorfor ikke?,

6286895[/snapback]

 

fordi man ikke skal bryte loven, enkelt og greit, og du bør i værfall ikke være i nærheten av airsoft i skolesammenheng.

6287062[/snapback]

jeg kjøper den jo og pakker den ned, skal ikke bruke den på turen

Lenke til kommentar

Flemingss:

 

Mener ikke å påklage deg for noe men utifra hva du sier, virker det som du er en slik person som ikke hører på hva andre sier. Så hvis du mot all forventning kjøper deg en eller annen slags form for airsoft-våpen i Danmark, skal du vite at foreldrene dine kan få fengselstraff, faktisk helt opp til 2 år, så det er vel kanskje noe å tenke på? :hmm:

 

Og pga. sånne personer, altså mindreårige som skaffer seg våpen, og bruker de uansvarlig får airsoft-sporten/hobbyen et dårlig rykte, og det kan ende med en lov som kommer til Storbritannia om ikke alt for lenge, VCRB (Violent Crime Reduction Bill) Og jeg kan love deg at ingen, som bryr seg om sporten/hobbyen vil at den skal komme til Norge. Denne loven innebærer at INGEN har lov til å anskaffe seg en våpenkopi.

 

Men har du lyst til å være en lovbryter så gi gass. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Flemingss:

 

Mener ikke å påklage deg for noe men utifra hva du sier, virker det som du er en slik person som ikke hører på hva andre sier.  Så hvis du mot all forventning kjøper deg en eller annen slags form for airsoft-våpen i Danmark, skal du vite at foreldrene dine kan få fengselstraff, faktisk helt opp til 2 år, så det er vel kanskje noe å tenke på? :hmm:

 

Og pga. sånne personer, altså mindreårige som skaffer seg våpen, og bruker de uansvarlig får airsoft-sporten/hobbyen et dårlig rykte, og det kan ende med en lov som kommer til Storbritannia om ikke alt for lenge, VCRB (Violent Crime Reduction Bill) Og jeg kan love deg at ingen, som bryr seg om sporten/hobbyen vil at den skal komme til Norge.  Denne loven innebærer at INGEN har lov til å anskaffe seg en våpenkopi.

 

Men har du lyst til å være en lovbryter så gi gass. :thumbdown:

6287512[/snapback]

 

 

Så enig, det går bare ut over oss som liker å drive med dette...

Det er 18års grense i DK, og skal du kjøpe noe bra (fra en butikk som selger softgun) så tviler jeg på at de selger deg en, bare sånne folk som selger dårliger springere i boder osv som ikke er så stramme på reglene...

Uansett, hvis dere blir stoppet i tollen feks, så sliter du så det synger!

Hva har du tenkt å si da a?

at det ikke var ditt?

 

Vent heller med å kjøpe noe til foreldra dine er med du :yes:

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Edit: får solgt sigmaen min nå, og da får jeg sirka 1500kr til overs.. så jeg tenkte jeg ville skaffe meg et nytt våpen om jeg legger til litt cæsh da.. evt også selge G36en min..

Så har jeg hørt på dere da, som roser TM høyt oppi himmelen, og tenkte at jeg kanskje skulle prøve en sånn for en gangs skyld...

 

Er dette en grei sak eller?

Hvem ville dere valgt av den eller denne?

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

til EvenruD:

 

begge er fine våpen, hvis du spandere metalbody på dem, er de super solide.

 

M4 er mer realistisk da det ikke er mange ekte soldater som bruker en carbine med full stock.

 

men med full stock får du jo plass til stort batteri.

 

en kompis av meg har SR16 og den er fin den, men den kan bli litt stor, med full stock. spesielt på han som eier den da han er liten.

Lenke til kommentar

Hmm jeg er ikke akkurat liten da (1.95)..

Jeg MÅ ha stort batteri :p orker ikke tanken på å bytte med sånne små, men er det ikke mulig å få et stort batteri til å passe i en sånn "batteri boks" som gjerne sitter på toppen av våpnet?

 

Ellers, hvor mye koster en grei metalbody? de jeg så på lå rundt 1000kr, mulig å skaffe noe brukt der elns?

Lenke til kommentar

du kan få opp til 3000mah batterier i sånn boks

 

hurricanE, systema kropper osv koster ca. $150 alle sammen, men de er vært det, de er mye bedre i min mening en de som følger med CA.

du kan også få realistiske markings(selv om du ikkke bryr deg om det) kanskje du vil ha Porsche metal kropp?

Lenke til kommentar
http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=6935

 

Jeg lurer på en ting; hvorfor ser det ut som om dette våpenet har to avtrekkere? Jeg har sett det samme på noen Glocker også. Hva er det for noe?

6287903[/snapback]

 

Vet ikke helt om jeg tar riktig nå..

Men det er en slags føler, så det skal være lettere å kjenne trykkpunktet..

Er det samme i pistolskyting(live).. en trykkpunkt som gjør at du vet hvor mye det er igjen før avtrekkeren..

Lenke til kommentar
Flemingss:

 

Mener ikke å påklage deg for noe men utifra hva du sier, virker det som du er en slik person som ikke hører på hva andre sier.  Så hvis du mot all forventning kjøper deg en eller annen slags form for airsoft-våpen i Danmark, skal du vite at foreldrene dine kan få fengselstraff, faktisk helt opp til 2 år, så det er vel kanskje noe å tenke på? :hmm:

 

Og pga. sånne personer, altså mindreårige som skaffer seg våpen, og bruker de uansvarlig får airsoft-sporten/hobbyen et dårlig rykte, og det kan ende med en lov som kommer til Storbritannia om ikke alt for lenge, VCRB (Violent Crime Reduction Bill) Og jeg kan love deg at ingen, som bryr seg om sporten/hobbyen vil at den skal komme til Norge.  Denne loven innebærer at INGEN har lov til å anskaffe seg en våpenkopi.

 

Men har du lyst til å være en lovbryter så gi gass. :thumbdown:

6287512[/snapback]

 

Så enig, det går bare ut over oss som liker å drive med dette...

Det er 18års grense i DK, og skal du kjøpe noe bra (fra en butikk som selger softgun) så tviler jeg på at de selger deg en, bare sånne folk som selger dårliger springere i boder osv som ikke er så stramme på reglene...

Uansett, hvis dere blir stoppet i tollen feks, så sliter du så det synger!

Hva har du tenkt å si da a?

at det ikke var ditt?

 

Vent heller med å kjøpe noe til foreldra dine er med du :yes:

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Edit: får solgt sigmaen min nå, og da får jeg sirka 1500kr til overs.. så jeg tenkte jeg ville skaffe meg et nytt våpen om jeg legger til litt cæsh da.. evt også selge G36en min..

Så har jeg hørt på dere da, som roser TM høyt oppi himmelen, og tenkte at jeg kanskje skulle prøve en sånn for en gangs skyld...

 

Er dette en grei sak eller?

Hvem ville dere valgt av den eller denne?

6287726[/snapback]

 

ok, kjøper i norge da ;)

tengte ikkep toll

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...