Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er litt vår sak da små unger og større unger som blir skada eller skader andre med airsoft, eller gjør andre dumme ting, skader hobby'n

6276063[/snapback]

Jo, du har vel rett i det. Jeg skulle til å skrive at det er foreldrenes jobb å passe på ungene sine, men så kom jeg til å tenke på en gang jeg skulle handle Xbox spill. En unge kom inn i butikke sammen med moren sin, han valgte ut et spill som hadde 18 års grense, ungen var vel 13 antar jeg. Moren så tydelig ingen feil i å kjøpe dette spillet, så de gikk til kassen og betalte. :no:

 

Angående MP5; Jeg synes det er fint våpen, det kan "styles" en hel masse, og den er kompakt og pen. Jeg synes den ser fin ut, men jeg synes at den har litt feil "look" til å bruke ute i skogen. Jeg tror en M4, M16 eller en AG3 hadde passet bedre til skogsmiljø. Den skyter også ganske bra tør jeg påstå uten å ha prøvd veldig mange våpen.

Lenke til kommentar
vel jeg er i mot aldersgrenser på media, i værste fall får ungen kjipe drømmer av å se en film eller spille et spill som han ikke burde, men det skal bare en bb i øyet så kan man bli blind.

 

så det er stor forskjell der.

6286482[/snapback]

Selvfølgelig, jeg sier bare at foreldre ofte gjør en dårlig jobb med å passe på. Og at jeg må si meg enig med hva du sa tidligere om at det er vi som må passe på at mindreårige ikke bruker/kjøper softguns.

 

:)

Lenke til kommentar

etter å ha lest gjennom maaaange sider på denne tråden, så har jeg fått inntrykk at de fleste snakker om classic army og tm, men hvordann er kvaliteten på våpen som M4A1 Carbine (v.2006) [G&P] ??

 

dere har skrevet at cm har dårligere indre deler, i gearbox ol. men hvordann en da G&P på dette ommråde? er det bra deler? og jeg regner med at det er metalbody på den og? den er vel av bra kvalitet?

Lenke til kommentar
etter å ha lest gjennom maaaange sider på denne tråden, så har jeg fått inntrykk at de fleste snakker om classic army og tm, men hvordann er kvaliteten på våpen som    M4A1 Carbine (v.2006) [G&P] ??

 

dere har skrevet at cm har dårligere indre deler, i gearbox ol. men hvordann en da G&P på dette ommråde? er det bra deler? og jeg regner med at det er metalbody på den og? den er vel av bra kvalitet?

6286525[/snapback]

 

 

GP og GG er veldig variable, noen funker som bare det, men en del flere har mye problemer.

 

både GP og GG er ganske nye på markede så de lider av barne sykdomer som CA gjorde før

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...