Gunfreak Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 brudd på våpen loven kan medføre hefige bøter og fengsel på opptil 2år Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Jeg vurderer også denne, men jeg har ikke så veldig peil på hvilken som er bra Edit: Eller hvis dere har noe annet forslag(Helst ikke over 2.400kr) Endret 3. juni 2005 av Porsta Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 hvis du kjøper fra norske butikker hadde jeg godt for ICS de er både billigere og man får med metalkropp Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Da går jeg får ICS. Jeg skal ha en som er solid, ikke slites fort og er kraftig og skenerelt grei Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 brudd på våpen loven kan medføre hefige bøter og fengsel på opptil 2år Gjelder det folk som er under 18 og som driver med Airsoft? Så lenge jeg har en verge som kan ta vare på våpnet under spill og foreldre som oppbevarer våpnet hjemme gjør det vil ingen ting inntil man har fått disp!?? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg har en temmelig lik Denne mp5'n det fulgte med bly-kuler på den, runde dog.. Men de svir godt Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 CA G36C - bare problemer. Selector falt av etter første spill (tre andre i klubben har samme våpen, det samme har skjedd med to av dem), magasinene sitter løst i magasinbrønnen, kontaktproblemer (avtrekkeren gikk inn, ingenting skjedde), selectorproblemer (fullauto på singelskudd-setting), store problemer med hop-up.. solgte hele skiten som delevåpen. For meg virker det som om CA fikk økt anseelse med M15-serien, og så gikk det rett tilbake i dass. Det blir spennende å se hvordan M249-en og AK-74-en blir. Jeg hadde tenkt å kjøpe det våpnet der!! Er det så fucka som du sier styrer jeg unna! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvordan er egentlig reglene i disse minikrigene deres? Er man ute av spillet etter å ha blitt truffet av et visst antall skudd, eller sender man bare kuler inn i hverandre til noen detter gråtende om? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hvordan er egentlig reglene i disse minikrigene deres? Er man ute av spillet etter å ha blitt truffet av et visst antall skudd, eller sender man bare kuler inn i hverandre til noen detter gråtende om? Spiller man med respawn: blir man truffet, roper man "død mann", holder våpenet over hodet, og går tilbake til basen. Etter et visst antall minutter er gått, kommer man tilbake som "forsterkninger". Med medic: man roper etter medic, medic patcher vedkommende sammen, man er tilbake i spillet. Noen spiller også med variasjoner på dette, at treff i hodet/torso = død mann, og/eller at armer og bein bare kan patches sammen én gang. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Men er det ikke sinnsykt lett å jukse da? Blir det ikke ofte beskyldninger om juks ala "Døh! Jeg traff deg for f*en!" ? Hva gjør medicen da siden man ikke har noen synlige sår, gir de klem? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 vel detter er en gentlemans sprot, og de aller fleste oppfører seg bra og jukser ikke, siden man har konkuranse er det heller ingen grunn til å jukse. standar medic regler er at medicen legger hånda på bryste til den "skadede" i feks. 60sek Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 CA G36C - bare problemer. Selector falt av etter første spill (tre andre i klubben har samme våpen, det samme har skjedd med to av dem), magasinene sitter løst i magasinbrønnen, kontaktproblemer (avtrekkeren gikk inn, ingenting skjedde), selectorproblemer (fullauto på singelskudd-setting), store problemer med hop-up.. solgte hele skiten som delevåpen. For meg virker det som om CA fikk økt anseelse med M15-serien, og så gikk det rett tilbake i dass. Det blir spennende å se hvordan M249-en og AK-74-en blir. Jeg hadde tenkt å kjøpe det våpnet der!! Er det så fucka som du sier styrer jeg unna! Kjøp TM sin versjon så er du trygg. Har hatt min i ca 2 år uten et eneste problem. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jepp, TM G36C er det flere i klubben som har, og de har det vært fint lite problemer med. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Psilo - har du forslag til gode nettbutikker som selger softguns, og har du et forslag hvis jeg sier jeg skal bruke maks. 1500 kroner på softgun? Ikke noe fan av gass eller elektrisk. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Utelukker du gass og elektrisk, så sitter du igjen med springere og bolt-action-rifler. For 1500kr får du gjerne en TM VSR-10 (rifle) fra Hong Kong. Springere har jeg ikke snøring på.. det er et område jeg ikke gidder å utforske. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 møter du opp på et organisert spill med en springer og alle andre har El tror jeg det skal godt gjøres å overleve mer en 10sek hvis det blir skyting. 99% av de som spiller organisert har et El våpen som hoved våpen og en GBB som sidearm Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 .. eller MP5K i lårhylster. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Pappa sa at jeg kan kjøpe nå, jeg tror at jeg skal handle fra Wastelands. Men jeg er ikke sikker på om jeg skal velge Classic Army eller Marui. Jeg vet ikke vilken av dem som har best kvalitet og ikke slites fort...(Er ikke hekta på å mekke ) Det står mellom disse: http://www.butikk.wasteland.no/catalog/pro...&products_id=50 http://www.butikk.wasteland.no/catalog/pro...&products_id=32 http://www.butikk.wasteland.no/catalog/pro...&products_id=64 Men jeg er usikker på om jeg skal ta Marui eller Classic Army?? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 hold deg unna CA MP5 de er ikke gode, og går i stykker før du ser på dem, ville heller tatt ics fra Sandefjord. eller TM fra HK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå