Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
brudd på våpen loven kan medføre hefige bøter og fengsel på opptil 2år

Gjelder det folk som er under 18 og som driver med Airsoft?

Så lenge jeg har en verge som kan ta vare på våpnet under spill og foreldre som oppbevarer våpnet hjemme gjør det vil ingen ting inntil man har fått disp!??

Lenke til kommentar
CA G36C - bare problemer. Selector falt av etter første spill (tre andre i klubben har samme våpen, det samme har skjedd med to av dem), magasinene sitter løst i magasinbrønnen, kontaktproblemer (avtrekkeren gikk inn, ingenting skjedde), selectorproblemer (fullauto på singelskudd-setting), store problemer med hop-up.. solgte hele skiten som delevåpen. For meg virker det som om CA fikk økt anseelse med M15-serien, og så gikk det rett tilbake i dass. Det blir spennende å se hvordan M249-en og AK-74-en blir.

Jeg hadde tenkt å kjøpe det våpnet der!!

Er det så fucka som du sier styrer jeg unna! :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Hvordan er egentlig reglene i disse minikrigene deres? Er man ute av spillet etter å ha blitt truffet av et visst antall skudd, eller sender man bare kuler inn i hverandre til noen detter gråtende om? :p

Lenke til kommentar
Hvordan er egentlig reglene i disse minikrigene deres? Er man ute av spillet etter å ha blitt truffet av et visst antall skudd, eller sender man bare kuler inn i hverandre til noen detter gråtende om? :p

Spiller man med respawn: blir man truffet, roper man "død mann", holder våpenet over hodet, og går tilbake til basen. Etter et visst antall minutter er gått, kommer man tilbake som "forsterkninger".

Med medic: man roper etter medic, medic patcher vedkommende sammen, man er tilbake i spillet. Noen spiller også med variasjoner på dette, at treff i hodet/torso = død mann, og/eller at armer og bein bare kan patches sammen én gang.

Lenke til kommentar

vel detter er en gentlemans sprot, og de aller fleste oppfører seg bra og jukser ikke, siden man har konkuranse er det heller ingen grunn til å jukse.

standar medic regler er at medicen legger hånda på bryste til den "skadede" i feks. 60sek

Lenke til kommentar
CA G36C - bare problemer. Selector falt av etter første spill (tre andre i klubben har samme våpen, det samme har skjedd med to av dem), magasinene sitter løst i magasinbrønnen, kontaktproblemer (avtrekkeren gikk inn, ingenting skjedde), selectorproblemer (fullauto på singelskudd-setting), store problemer med hop-up.. solgte hele skiten som delevåpen. For meg virker det som om CA fikk økt anseelse med M15-serien, og så gikk det rett tilbake i dass. Det blir spennende å se hvordan M249-en og AK-74-en blir.

Jeg hadde tenkt å kjøpe det våpnet der!!

Er det så fucka som du sier styrer jeg unna! :(

Kjøp TM sin versjon så er du trygg. Har hatt min i ca 2 år uten et eneste problem.

Lenke til kommentar

møter du opp på et organisert spill med en springer og alle andre har El tror jeg det skal godt gjøres å overleve mer en 10sek hvis det blir skyting.

99% av de som spiller organisert har et El våpen som hoved våpen og en GBB som sidearm

Lenke til kommentar

Pappa sa at jeg kan kjøpe nå, jeg tror at jeg skal handle fra Wastelands. Men jeg er ikke sikker på om jeg skal velge Classic Army eller Marui. Jeg vet ikke vilken av dem som har best kvalitet og ikke slites fort...(Er ikke hekta på å mekke :p )

Det står mellom disse:

http://www.butikk.wasteland.no/catalog/pro...&products_id=50

http://www.butikk.wasteland.no/catalog/pro...&products_id=32

http://www.butikk.wasteland.no/catalog/pro...&products_id=64

Men jeg er usikker på om jeg skal ta Marui eller Classic Army??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...