Bluesky Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Hei Planlegger å kjøpe et nytt kabinett, og da har jeg lyst til å kjøpe ett som er ferdig innsatt med støydempingsmatter. Og da lurer jeg på om noen her har noen gode forslag. Kabinettet bør også være stort nok til at det blir god plass til vannkjøling. Har ikke tenkt ut en makspris, så alle forslag er velkomne. EDIT: Forresten, er det mulig å sette inn ett ekstra sett med støydempingsmatter eller vill dette være vanskelig pga. plass eller rett og slett overkill? Endret 3. mars 2005 av Bluesky Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 De har noen på microplex (kabinetter > NoiseControl) Tror det kan bli litt liten plass til ekstra støydempingsmatter, og tror også det er en smule overkill med det, hvis du har f.eks. 4 slike 80mm papst-vifter, på 9 db hver, så blir det ca. 15 db fra viftene, og med en WD Raptor-disk på 10.000 RPM, vifte til en 3.6 GHz Pentium, og diverse annet, f.eks. et ATI Radeon 9600XT 256 MB, så hører du det ikke så veldig mye i et støydempet Chieftec Dragon midi-tower (tok disse delene p.ga. at jeg har disse + noen andre deler bl.a. noen bråkete vifter, og jeg synes ikke det er for høy lyd) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå