hemo Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (eg prøvde å posta om dette under nettverk, men no ser det ut til at tråden er borte... kanskje den blei sletta? ..eg prøver her i stede...) Hei folkens! Har Windows XP støtte for UPnP "ut av eske", eller må tilleggskomponenten leggjast til først? Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hva mener du med UPnP ut-av-eske.. hva er ut-av-eske? Men.. ja windows har da støtte for UPnP som jeg vet... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg er litt usikker om du trenger SP2 eller ikke, men jeg har i alle fall ikka gjort noe annet enn å oppdatere min XP og UPnP fungerer flotters. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Jo, altså - spørsmålet er eigentleg om brukaren må legga til den her, for å få UPnP til å fungera: Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Alt jeg trengte å gjøre var å trykke på området jeg har merket av på det vedlagte bildet. Den eneste forskjellen var at da stod det "Vis ikoner for UPnP-enheter i nettverket". Endret 3. mars 2005 av miCro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå