MrLuni Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Har annskaffet meg ein Nokia 6670... Er det noen programmer som eg burde vite om som er vert å få med seg? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Søk litt rundt på spill/programmer delen av forumet så finner du mange programmer som er bra. Står anbefalinger å. Det finnes en egen topic om bra symbian programmer. Ellers kan jeg nevne et bra symbian program: Smart movie. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Posting i feil kategori kan føre til at tråden blir stengt hvis du burde ha visst bedre eller flyttet hvis du er en nybegynner. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til advarsler eller i værste fall utestengelse. Denne tråden stenges på grunn av feilposting. Vi har mange ulike forum-seksjoner her på mobil-forumet. Det er ønskelig at alle disse brukes til deres formål. For mer informasjon om de ulike seksjonene på forumet, les her: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg