Nikern Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Jeg har sett meg litt rundt etter et digitalt kamera en stund nå. Jeg har allerede bestmt meg for hvilket et jeg vil ha. Sony Cyber-shot DSC-P150 . Men rundt dette har jeg da noen spørsmål. er It24.no en forsvarlig plass å handle digitalkamera fra? Eller det verdt ca 600 kr og handle fra en mer "seriøs" nettbutikk? Hvilket minne bør jeg kjøpe ? Pro, Duo, vanlig? Hva er nødvendig? (skal ha en 512 brikke!) Er dette et godt kjøp? (altså et godt digitalkamera?) Har dere noe annet dere vil si, så kom gjerne med det. Endret 6. mars 2005 av Nikern Lenke til kommentar
F828 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Brukererfaringer med It24.no Største blender, vidvinkel: F2.8 Største blender, tele: F5.2 (Trenger ganske mye lys dette kameraet) Blenderprioritet: Nei Lukkerprioritet: Nei Manuell eksponering: Ja Jeg ville aldri kjøpt meg et kamera som ikke har blender- og lukkerprioritet, men det kommer jo selvfølgelig an på hvilke krav du har til et kamera. Hva du skal bruke det til. F828 Endret 4. mars 2005 av F828 Lenke til kommentar
F828 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg personlig ville nok rådet deg til å kjøpe et kamera med ferre pixler, men med bedre, og mer lyssterk optikk. F828 Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg personlig ville nok rådet deg til å kjøpe et kamera med ferre pixler, men med bedre, og mer lyssterk optikk. F828 Hva med å komme med noen alternativer du mener er bedre da? Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Poenget med mitt kjøp er ikke å ha ett proff kamera. men et helt greit kompaktkamera som jeg har plass til i lommen. Sånn at jeg orker ta det med meg rundt. Men jeg har valgt å kjøpe dette nå. Så hvis noen har noen brukertips og gi, kom gjerne med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå