rogerp Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ser at det er lagt ut noen hunde og kattebilder,da får jeg legge ut et bilde.Her er hunden min Kaisa,verdens snilleste Rottweiler. Noen kommentarer på dette bilde da? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Fin hund, men det er en del tekniske ting som kunne vært forbedret. Det er mye rot ute på høyresidea som gjør at øynene søker dit. Det er også en gren som forstyrrer nede i høyre hjørne. Du skulle flyttet deg litt sånn at du ikke fikk de problemene og holdt kameraet litt nærmere bakken. Siden hunden ser mot venstre så er det lett at det ser ut som den ser ut av bildet når den er plassert på venstresida av bildet. Du kan eksperimentere litt med å beskjære bildet på venstre side og se om du synes det ser bedre ut. Lenke til kommentar
rogerp Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Takker for svar,man ser ikke "feilene" før noen gjør en oppmerksom på det. Enig med greinen som stikker ut nede på høyre side,og at jeg kanskje skulle tatt bildet nærmere bakken. Er egentlig ganske enig ja... Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Fint bilde... nice hund... "rotviler" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå