Gå til innhold

Advarsel i forumet

Anbefalte innlegg

Hva betyr det at en bruker har en advarsel hengende ved profilen sin? Selv har jeg en slik (se til venstre). Kan ikke forstå at jeg har gjort noe galt her, hva jeg gjør i andre sammenhenger er en annen historie, jeg er f.eks en røyker (buuuh). Har sikkert værre laster også. Men er allikevel litt undrende til dette.

Kan noen ansvarlige ikke på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får advarsler hvis du henger ut medlemmer/privarpersoner eller linker til warez/andre "tvilsomme" sider, i det hele tatt ikke oppfølger retningslinjene (har du lest dem?). Det er kun du som kan se ditt advarselsnivå. Når du får advarsler pleier moderatorene å sende en PM.

Lenke til kommentar

QUOTE (skarsk @ 03/03/2005 : 17:49)
Selv har jeg en slik (se til venstre).
Du har ingen advarsel på deg fototim, og den kan ikke ses av andre enn moderatorer.

Aha. Denne greia er bare synlig for meg, og den viser at jeg har vært snill gutt.

Syntes at det var merkelig med gult kort på meg, kunne ikke se at jeg hadde tråkket over noen regler. Spekulasonene gikk "høyt" her. Kroppslukt, etnisk tillhørighet (er kvart skotte), fartsbot (har nettopp fått en "liten" en) osv.

En annen ting er at jeg synes at dette er en dårlig teknisk/praktisk løsning. Sikkert ikke bare jeg som lurer.

Lenke til kommentar

Hei Fototim.

Her er det sikkert mulig å gjøre endringer, men hvis du ser etter så står det 0%. Hvis du skulle få en advarsel (vi vurderer å gi deg en for kroppslukt, med det er ikke avgjort i forumstyret ennå), ville du se at det dukket opp en rød flekk til venstre på streken, og at det ville stå f.eks. 10% på venstresiden.

Kom med forslag til forbedringer, så skal vi vurdere dem.

Erik

red.

Lenke til kommentar

QUOTE (Kristallo @ 03/03/2005 : 19:04)
Det beste hadde vært at den ikke hadde vistes før man fikk en advarsel.

Enig. Men jeg ville hatt den likevel, for jeg er en slemming :thumbup:

har faktisk fått 3 warns og så har jeg fått 2 av de fjerna igjen ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (faaeri @ 03/03/2005 : 20:38)
Hei Fototim.

Her er det sikkert mulig å gjøre endringer, men hvis du ser etter så står det 0%. Hvis du skulle få en advarsel (vi vurderer å gi deg en for kroppslukt, med det er ikke avgjort i forumstyret ennå), ville du se at det dukket opp en rød flekk til venstre på streken, og at det ville stå f.eks. 10% på venstresiden.

Kom med forslag til forbedringer, så skal vi vurdere dem.

Erik
red.

Jasså. Så forumstyret vurderer å gi meg advarsel på grunn av kroppslukt.

Dette har jeg ingen tro på. Det dreier seg om forfølgelse på grunnlag av min skottske bakgrunn! Dere er misunnelige fordi jeg kan gå med stasen bar under kilten. I tillegg merker jeg at dere mobber meg, bare fordi jeg er paranoid. Til det vil jeg bare si at paranoia er en svært vanlig lidelse.

Jeg vet også at styret kommer til å hevde at jeg ikke blir forfulgt. Til dere andre der ute. Ikke tro dem! Det er faktisk helt uttrolig hvordan vi paranoide blir forfulgt.

Spøk til side. Jeg er enig med Kristallo som sier

Dette burde være svært enkelt å få til.

Lenke til kommentar

QUOTE (fototim @ 04/03/2005 : 00:02)

Dette har jeg ingen tro på. Det dreier seg om forfølgelse på grunnlag av min skottske bakgrunn! Dere er misunnelige fordi jeg kan gå med stasen bar under kilten. I tillegg merker jeg at dere mobber meg, bare fordi jeg er paranoid. Til det vil jeg bare si at paranoia er en svært vanlig lidelse.

Jeg vet også at styret kommer til å hevde at jeg ikke blir forfulgt. Til dere andre der ute. Ikke tro dem! Det er faktisk helt uttrolig hvordan vi paranoide blir forfulgt.

Spøk til side. Jeg er enig med Kristallo som sier

Dette burde være svært enkelt å få til.

Hør her, fototim.

Vi er selvfølgelig ikke ute etter deg (hva er boligadressen din forresten?) :cool:

Dessuten, når det er 10 kuldegrader ute, misunner vi ingen som går med stasen bar under kilten.

Jeg skal høre med drift om det er mulig å fjerne grafen inntil man får en advarsel.

Erik

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...