DuckDuckGoose Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Kommer en høyfrekvent lyd fra pcen min! Klarer ikke lokalisere hvor den kommer fra.. Denne lyder stopper ikke når jeg slår av pcen, bare når jeg kutter strømmen.. Hjelp! Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Da er det PSU(strømforsyninga) som er synderen Edit: ganske sikkert.. du kan jo prøve og starte Psuen uten at den er "tilkoblet" pcen, for og være helt sikker. (du må bare finne ut hvilken pins på "kabelen" til hk du må kortslutte..) Endret 3. mars 2005 av Blue--Sky Lenke til kommentar
chil Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 skjermkort kanskje, mitt x800pro lager en slik lyd den kommer selv om jeg stopper vifta(har prøvd å stoppe alle vifter å koble fra hardisker osv(er 100% sikker på at det er skjermkortet) Denne lyden varierer i styrke, men jeg har så dårlig hørsel på slike lyder at jeg ikke legger mer til den.. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 har vært borti det samme selv. Det er ganske sikkert psu'en som er synderen her ja.... Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Det er jo ganske kjedli for jeg har kjøpt kabinettet (AOpen H600B) for bare noen mnd siden... Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det har faktisk ingenting å si. Min begynte også i den alderen.... Lenke til kommentar
chil Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 jeg tror fortsatt det kan være skjermkortet, ta å sjekk litt får du bare konkluderer. Utrolig dumt å kjøpe nye ting hvis det ikke er det som er feil Lenke til kommentar
molsen Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det kommer antagligvis fra en spole i psu da. Litt spraylakk på de vil hjepe.. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Har den lyden selv, men det er kun når maskinen er slått av og skjermene er slått av. Skrur jeg på skjermene er den borte Endret 4. mars 2005 av Royal Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 jeg tror fortsatt det kan være skjermkortet, ta å sjekk litt får du bare konkluderer. Utrolig dumt å kjøpe nye ting hvis det ikke er det som er feil Det er jo bare og dra ut strømtilførselen til gpuen.... og se om lyden forsvinner.....men psu skal vel ikke sende spenning til gpuen når pcen er slått av.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå