Knugzter Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei Harddisken på PC'en min lager rare klikkelyder (sånn lyd som kommer når man tar av PC'en)+ pluss at den jobber heletiden.. altså den lager sånn "jobbe" lyd, HELE tiden. Pc'en oppfører seg treigt, men den går an å bruke. Av og til kommer jeg ikke inn i windows (pleier å stoppe under loadingen, for så å restarte..), noen ganger kommer det en feilmelding under bios loading.. om " S.M.A.R.T. Hardrive failure" (mener det sto noe sånt) Dette skjedde etter at PC'en har stått urørt i ca. 4-5 uker... før det så funket den helt fint. Harddisken er ikke full, var nylig formatert. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hvis du kjører win xp prøv >lokal disk>egenskaper>verktøy>kontroller>reparer Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Er harddisken gammel? Har du flyttet på maskina siden siste oppstart? Tenker på mulig dårlig kontakt Kan jo høres ut som det er noe galt med HD men vet ikke jeg Du kan vel alltids prøve å formatere igjen. Skjer det samme da ville jeg prøvd å bytte ut HD. Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Kjører du Windows Xp eller Windows 2000, kan du gå på start >kjør> skriv diskmgmt.msc Her kan du vel se om disken din er frisk. lykke til Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 er nokk disken din som er på tur til å kvelde. Stikk på produsenten til disken sine hjemmesider, ligger ofte diagnoseprogrammer til disken der som du kan kjøre for å finne ut om og hva som er feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå