Gå til innhold

66 tiltalt for seksuelt misbruk av barn

Anbefalte innlegg

Dette er det sykeste jeg noen gang har vert borti!

Artikkel på VG.no.

Hele 66 menn og kvinner sitter på tiltalebenken i rettssaken om seksuelt misbruk av barn som torsdag ble innledet i Frankrike. Straffesaken er en av de største i fransk historie.

Jeg blir så forbanna! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ble så sinne under bjugn jeg. der feira de visst i låver etter endt rompekjøring med raketter.

Hæ?

Ingen ble domfelt i Bjugn-saken, og jeg trodde alle var klar over at den saken var et strålende eksempel på at dette er et tema hvor man burde ta det litt rolig i svingene og inneha en solid porsjon med is i magen. Det burde virkelig være allmenn kunnskap at hele saken var oppspinn og pølsevev fra start til slutt.

Den gangen lå skylden hos overivrige barnepsykologer, "eksperter" og leger som i sin iver etter å utføre gjøre verden til et bedre sted endte opp med å forhåndsdømme og ødelegge livet til flere uskyldige menn.

Jeg sier ikke at de 66 som er tiltalt i Frankrike er uskyldige, men jeg er sterkt for at vi venter til dom har falt _før_ man kutter balla av de tiltalte.

Lenke til kommentar
Foreldrene til ett av barna solgte henne for penger til et nytt dekk til bilen, sier juristen Philippe Costnard til nyhetsbyrået AFP.

Andre skal ha blitt solgt for sigarettpakker eller litt mat, og en ti år gammel jente skal ha blitt voldtatt av mer enn 30 voksne. Ifølge aktoratet har mer enn halvparten av de tiltalte innrømmet forholdene de er tiltalt for.

Er det mulig? :no:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...