Gå til innhold

Hvilken bærbare PC er din drømme-PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min drømmepc er liten, lett og har sinnsykt god batteritid. dessverre er nok dette bare noe jeg kan drømme om, ettersom batteritid og vekt ikke går godt sammen.

Ja, det henger jo ikke helt sammen det der. Virkelig synd :)

 

Kanskje en gang i fremtiden? :hmm: (filosofisk spørsmål)

Lenke til kommentar

Vil tro Alienware, selvom jeg ikke har vært der på en stund og konfigurert en drømmepc :p

Med 2gb med 667MHz DDR2 minne, 2.4GHz Pentium M Sonoma CPU. Vil tro et Mobility Radeon X800XT PE med GDDR3 minne, 2x Raptor i Raid 0, 15,4" Skjerm med 1600x1050 oppløsning eller hva det er, 108MBPS Wlan, DVD-brenner, innebygd TVtuner og Webcam, BT, radiotuner osv. Dette er kanskje litt realistisk, tror da jeg. Da kan den være bærbar og, samtidig som den gir fryktelig god ytelse. Mtp at Voodopc kan tilby disker i raid 0, så hadde det vært kult med 2x raptor 74gb.

Og den bør gid god kjøling, masse luftflyt, men ikke bråke så mye.

Forøvrig vil jeg ha et par Harman Kardon høytalere innebygd, for god lyd og et 7.1 lydkort er vel kanskje heller ikke å forakte.

Lenke til kommentar

tja om jeg hadde 20-30 tusen å brenne av ville nok valget stått mellom

 

Acers travelmate 8104 2 ghz 915 cpu ,1 gb ram, x700 128 mb ram og et ekstra batteri ,

 

Asus sine nye modeller som er lansert i uk og usa er vel også brukbare (Asus

w3000a, w5000a)

 

Om cinet hadde gitt smartbook 1300 pm730 et ultra kort/ nye ati serien, ville gjort seg, kanskje også en 750 eller 770 prossesor.

 

Selvfølgelig er også dell inspiron 9300 med 1,87 ghz , 1 gb ddr2 ram, og med ultra kort eller ati sin nye serie og et ekstra batteri

 

Dell Inspiron XPS Gen 2. er vel den mest komplette per dags dato. Om ikke zepto gjør underverker med sin 2215w rett før lansering.

Lenke til kommentar

til det fredriku sa om 2gb med 667MHz DDR2 minne, og Mobility Radeon X800XT PE med GDDR3 minne, finnes dette korte til bærbar? jeg har sett et lignede 3kort til en g4powerbook, men den hastigheten på rammen er det vel liten vits i annet enn på en prossesor med 800 mhz fsb, og den rammen finnes vel ikke til bærbar?

Endret av mr.mooo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...