Gå til innhold

Hva slags skjermkort burde jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Nå er jeg veldig forvirra!! Hva er best:

6800gt ultra

eller

x800xt og x800xt pe

Jeg ble veldig forvirra av denne samtalen dere hadde her, kan Headcleaver og Carnifex

bli enige om hva jeg burde kjøpe. Det jeg kommer til å bruke kortet til, er spilling for det meste, men ikke bare det. Vet ikke om dette var til hjelp, men kanskje. Håper bare at jeg kan få et mer samkjørt svar. Pliz. Jeg tar imot all hjelp.

Endret av DreamTheater
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da sier jeg: Best under 3500,- XFX 6800 Ultra.

riktig, men over så er x800xt/xt pe best.

X800XT og X800XT PE har sine fordeler, spesielt hvis du skal spille i høye oppløsninger med AA og AF men spiller du i 1280x1024 er forskjellen minimal uansett.

ja, men i framtida da det kommer nyere spill som krever enda mer, vil han ikke angre seg for at han la på 200,- til, og gikk for x800xt kortet. Det villle hvertfall ikke jeg.

kan Headcleaver og Carnifex

bli enige om hva jeg burde kjøpe. Det jeg kommer til å bruke kortet til, er spilling for det meste, men ikke bare det. Vet ikke om dette var til hjelp, men kanskje. Håper bare at jeg kan få et mer samkjørt svar

et enkelt å greit svar:

som Carnifex sier. skal du ikke kjøre i høyere oppløsninger enn 1280x1024 så burde du gå for det billigste(6800u kortet), men spiller du i høyere oppløsninger enn det, og liker å ha absolutt FULL grafikk, er x800xt/xt pe kortet for deg

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

har du lest sticky postene?

husk at disse kortene trekker en god del av psu da så du må kanskje bytte ut den også.

(har du skrevet hvor mye penger du skal bruke?) uansett et 6600gt til ca 1800 eller om du har mer penger kan du lete ette et billig 6800ultra kort.

Lenke til kommentar
...men spiller du i høyere oppløsninger enn det, og liker å ha absolutt FULL grafikk, er x800xt/xt pe kortet for deg

Dersom du skal spille med full grafikk (høye AA/AF-verdier) i høye oppløsninger, og samtidig få en vedvarende flytende opplevelse finnes det kun ett alternativ, nemlig 6800GT/U i SLI.

Jeg gjør oppmerksom på at jeg ikke sier at x800xt/xt pe er dårlige alternativer, tvert imot, men for max grafikk og en "smooth" opplevelse over hele spekteret, er to toppkort i SLI et "must".

Lenke til kommentar
Dersom du skal spille med full grafikk (høye AA/AF-verdier) i høye oppløsninger, og samtidig få en vedvarende flytende opplevelse finnes det kun ett alternativ, nemlig 6800GT/U i SLI.

Jeg gjør oppmerksom på at jeg ikke sier at x800xt/xt pe er dårlige alternativer, tvert imot, men for max grafikk og en "smooth" opplevelse over hele spekteret, er to toppkort i SLI et "must".

beklager for å skuffe deg, men det får du med x800xt og xt pe også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...