Syn-Sam Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei, er det noen som har lest en test, (og har en link til), av hvordan en overklokket Pentium 4 6xx, den nye serien, yter mot FX55, eller Athlon 64 4000? Hører rykter om at 3.6 GHz-versjonen kan klokkes til 4.3 GHz, men savner en test mot de store!! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Samme her... Vil tippe om et par uker vil vi se mer av denne ferskingen! Bare å ta tia til hjelp! Lenke til kommentar
ADT Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Her ligger en liten test. Den var flott Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Det er bra. Har forsåvidt sett den, og den besvarer dessverre ikke ytelse under overklokking. Men takk. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Ekstremt få tester av alt hardware utstyr som er i overklokket tilstand, men tror dette har mye med hvor heldig man er med brikken å gjøre. Siden ingen CPU'er når samme hastigheter, blir det feil å teste prosessorer mot hverandre med grunnlag på overklokking av èn brikke av èn type... Dette besvarer ikke spørsmålet ditt i starten av tråden, ei er den særlig relevant, men følte jeg trengte å forklare hvorfor jeg så meg fornøyd med testen postet tidligere her... edit: denne tråden burde flyttes til "overklokking av CPU" Endret 4. mars 2005 av ADT Lenke til kommentar
kasol Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 tja sjekk denne: HvamåtilforåslåAMD Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 tja sjekk denne: HvamåtilforåslåAMD Må si jeg likte det. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 tja sjekk denne: HvamåtilforåslåAMD Må si jeg likte det. Haha, den testen var fin Dette var også med en uklokket FX-55. Tenk hvor rått den hadde spist 660 hvis de hadde blodklokket den på lik måte Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Den tester viser hvor dårlig P4 skalerer, men var ikke særlig god siden de storsett bruker tester hvor AMD faktisk har overtaket. VIl tippe at resultatet til P4 blir så "dårlig" fordi den throtler seg ned pga varme (uten å ha lest hva de kjører med). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå