gorber Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei! Jeg sitter å lurer på om jeg skal bestille meg denne nå: http://www.netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=5647 Jeg er litt usikker på om det kommer forbedringer på den når Dinside tester nye maskiner i midten av mars. Noen synspunkter, eller andre gode tips? Øyvind Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Syns det ser ut som et meget godt tilbud jeg. Bare ikke tenk på overklokking med det minnet der Du kan jo vente og se, men tviler på at det blir mye bedre. Er det en gb med minne og...? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Tror nok ike det blir noe overklokking på meg uansett, så det er ikke så farlig.. Jeg kan vel uansett benytte meg av angrerett om det skulle bli vesentlige endringer i midten av måneden? edit: det er 2x512 mb minne Øyvind Endret 3. mars 2005 av gorber Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 helt ok den, hvis du ikke vil bygge selv så Lenke til kommentar
gorber Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 takket være en masse latskap og 20 tommeltotter tror jeg at jeg ikke vil bygge selv. Men for å vurdere? Hvor mye ville jeg spart på de komponentene om jeg bygde selv? Lenke til kommentar
ALLAH Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Finner vell ett slikt system til en 10k vil eg tro. Kanskje billigere og.. Men uanz, så virket det som ett veldig bra tilbud! Rammen kan sikkert klokkes litt. Kompisser av meg sa at rammen min ikke kunne klokkes noe serlig ( Geil pc3200) der viser det seg nå at eg kan kjøre glatt på 235mhz.. klager ikke da Den prosessoren er og veldig overklokkingsvennlig, så enda om det ikke interesserer deg å overklokke noe serlig nå, så har denne pcen ett veldig bra potensiale Lenke til kommentar
gorber Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 som sagt, overklokking er utelukket. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 da var den bestilt. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Tror ikke det blir noe billigere å bygge selv, ikke mye såfall! Det oppsettet er veldig kurant, og HVIS du en gang i framtiden ville overklokke. (noe man fort gjør når man blir litt lei maskina ) så har det ikke noe å si at minnet er så veldig "gromt" prosessor og skjermkort kan fortsatt klokkes mye minnet er foresten den letteste tingen å bytte ut, hvis du vill gjør det i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå