Ghost_Fox Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) HeI! jeg har en bok jeg ikke forstår helt sammenhengen i. Jeg vet at det finnes en fil til denne boken som heter det samme....vet noen av dere hvor jeg kan få leid eller kjøpt denne filmen??? Boken og filmen heter: Sliver...ble gitt ut i 1993 Takker for hjelp.. #topic endret av moderator# Endret 8. mars 2005 av Jankee Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 gå til nærmeste videosjappe da! Lenke til kommentar
Ghost_Fox Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 har gjort det..... er ikke der... Lenke til kommentar
Ghost_Fox Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Hvis noen av dere har lest boken kan dere kort forklare hva den handler om... Lenke til kommentar
Calm Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Kan ikke finne noen DVD-utgivelse noe sted, men du får den på VHS hos Amazon.com. For litt info kan du jo ta utgangspunkt i IMDB... Endret 5. mars 2005 av Calm Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 søk på innernet eller: www.amazon.com www.ebuy.com ect. ect. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå