Gå til innhold

Asus A7N266-E Hovedkort for Socket A DDR

D_KILLAH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke lest noen tester av det enda, så det er vanskelig å si. Men ASUS er kjent for kvalitet! :roll:

Fordeler:

[*] Integrert VGA

[*] Integrert lydkort

[*] Integrert NIC

[*] Raskt chipsett

[*] ASUS = kvalitet

[*] Verdt prislappen (?)

Ulemper:

[*] Koster en del

[*] nVidia er newbies på

alt som ikke er skjermkort!

Hvor vidt at det er integrert skjermkort, lydkort og nettverkskort er vel opp til den enkelte. Hvis man helst ikke vil ha noe integrert er det jo et direkte minus, ettersom det naturlig nok trekker opp prisen på kortet!

Det integrerte skjermkort er GeForce2 MX-400. Et helt greit skjermkort for en som ikke er hardcore gamer. Men de fleste kommer nok til å sette i et annet kort! Lydkortet på A7N266-E skal være skikkelig. Personlig hadde jeg solgt mitt SBLive! lydkort hvis jeg hadde kjøpt dette hovedkortet. Onboard lyden støtter Dolby 5.1, det sier faktisk litt :wink: Håper og tror at lyden er bra. Det integrerte nettverkskortet skulle visst nok også være ganske OK..

Ytelsen på chipsettet kan man vel si er tipptopp? Ikke mye påklagelig på den fronten. Men lurer på åssen kortet egentlig er i bruk. nVidia er jo som sagt helt ferske på alt annet som ikke skjermkort! Vil nødig kjøpe et kort som viser seg å være et skikkelig dritt-kort pga. bugs! :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...