Gå til innhold

Journey of the Vortigaunt HL2 mod

Anbefalte innlegg

Journey of the Vortigaunt er et HL2 mod som mitt team (Team V17) jobber med. Vi er vel mer eller mindre i start fasen, men har allerede klarlagt en stor del av spillet.

I første omgang blir det et SP mod.

Journey of the Vortigaunt setter deg i plassen som vortigaunten Vex. Han har, sammen med andre vortigaunts, overlevd på jorden i en by de bygget da Xen fall. Byen heter V17, og ligger merkelig nok rett under C17 (skjebnen kanskje). Menneskene vet ikke om den (bare combine styrken har en svak anelse at det må være et Vortigaunt bol i nærheten), selv om enkelte vortigaunts kommer opp for å hjelpe rebellene mot combine styrken, holder de fleste seg skjult i byen.

V17 har en del strategisk plasserte utganger rund omrking C17. Om en combine outpost blir liggende for nært, angriper de. Vex er sersjant og leder for 1 gruppe med vortigaunt soldater, som har som oppdrag med å angripe en outpost som ble liggende for nær til ingang C15. dessverre var de ventet, noen som resulterte i utslettelse av Vex sine med soldater, hvor hanselv blir tatt til fange og gjort til slave.

her overtar spillerne. Vex har 1 mål, rømme og returnere til V17. Men alt som virker enkelt, blir fort kompliesert da Vex støtter på en gruppe med Vortigaunts som fremdeles er fanget. Det er lite han kan gjøre i hans tilstand, men lover å returnere med hjelp. Mye rart kan skje på din ferd

Journey of the Vortigaunt tar deg tilbake til C17, sett fra øynene til en vortigaunt. Vi jobber med nye våpen, nye steder av C17 og selvfølgelig den storslåtte byen V17.

Her er en del concept arts fra både våpen, og soldater.

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

Bilde 4

Bilde 5

Journey of The vortigaunt

Som sakt er mode i startfasen, men vi jobber iherdig med det alle som en og håper å ha nye concepts, brett samt modeller klare fortløpende :yes:;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Høres ubeskrivelig spennende ut! Pass på å ikke forhaste dere, ta tiden dere trenger så det blir et ferdig produkt. :) Dette tror jeg blir bedre enn både Forsaken og Black Mesa: Source til sammen, og et bør si litt! :dribble: Og lag det mest mulig spennende og utfordrene, så det ikke blir en minimod på 10 mb.

Gleder meg, sånn ca. når tror dere at den er ferdig?

Lenke til kommentar

Blir ikke noe minimod på 10 MB dette nei. Det blir et skikkelig mod med en story som er nøye gjennomtenkt. Takker for responsen frem til nå. Kommer til å poste flere screens og concepts ettersom de blir ferdig.

har ingen anelse når det blir ferdig. Vi jobber så fort vi klarer med modde. Håper å være ferdig mot høsten, men tør ikke love noe. Dette blir en SP mod med en god del timer for å fullføre det.

Kan også røpe at det blir mest sannsynelig et nytt kjøretøy i modde, samt at vi skal legge inn et par "boss" fighter. Dette fordi det er noe som HL2 manglet. En skikkelig boss fight.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Du som har tegna concepts'ene? :wow:

Bra tegnet! :thumbup:

EDIT:

Life is like a box of chocolate, you never know what you gonna get.

Farksen! Jeg skulle til å legge den i signaturen min nå! :hrm:

Hvilken film var det fra, igjen? :dontgetit:

EDIT2: Forrest Gump var det, ja! :thumbup:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=14/03/2005 : 21:02] Du som har tegna concepts'ene? :wow:

Bra tegnet! :thumbup:

EDIT:

Life is like a box of chocolate, you never know what you gonna get.

Farksen! Jeg skulle til å legge den i signaturen min nå! :hrm:

Hvilken film var det fra, igjen? :dontgetit:

EDIT2: Forrest Gump var det, ja! :thumbup:

Nei, er ikke jeg som har tegna de bildene (har det vært jeg hadde dere ikke skjønt bæra av dem :p )

Den signaturen har jeg had en liten stund, rart du ikke har lagt merke til den før nå :yes:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ok, oppdatering. Vi er nå kjempegodt i gang, trenger fremdeles en del ekstra mappere, programmerere og folk som kan lage textures.

Slenger også ved noen concepts fra det som nå er ferdig av selve byen, V17. Disse er ferdige, og det er slik byen kommer (håper jeg) til å se ut når den er ferdig.

Leder delen

Residense delen

Militær delen

Oversikt

Jeg jobber nå med Leder delen av byen. Screens fra den delen kan forventes de nærmeste dager.

Også minner jeg på, om det er noen der som er flink på følgende punkter:

Brett Designe

Texture designe

Programmering

Flink med Face poser

Designe og animering av modeller

Så legg inn en vurdering for dette modde. Vi trenger spesielt et par som kan programmere og noen som kan lage textures, men vi vurdere alle likt uansett hva du kan :)

Forumet

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...