Gå til innhold

Hmm... Lian Li... Bilder?!

Anbefalte innlegg

Hei!

Har tatt en titt på Lian Li serien og syns det var meget enkelt å stilrent (som minimalist syns jeg det er kuult). Er det noen som kan legge inn noen bilder så jeg kan se åssen plass, modding å sånn ser ut ;)

Takk for alle innlegg :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes en søkemotor som heter Google... :tease:

Men jeg forstår godt du ville ha bilder fra privatpersoner...

Spurte etter bilder av et Chieftec en gang, da ble jeg sjellt ut og fått google nærmest ropt inn i øra mine... ;)

Edit; sorry at jeg ikke hadde noe fornuftig som hjelper deg å komme med. :blush:

Endret av tori13
Lenke til kommentar

Her er et par bilder av mitt Lian Li PC6277B

PC1.jpg

PC2.jpg

PC3.jpg

Skal plassere et XFX Geforce 6800 Ultra samt et MIST Tsunami Dual Radiator vannkjølings oppsett inn i det snart.

De grønne kablene er ikke der lenger heller (bZerk PSU sleeves). Bytta ut bZerk'en med et MIST 500w, som har sorte kabel sleeves.

Lenke til kommentar

Hmm... emnefelt... dårlig... se linker til Snekker'n og ta deg en tur innom søk

Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...