Empty Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg vurderer å gå til anskaffelse av mus og tastatur til min kjære Xbox og lurte derfor på om det var nok å gjøre en av moddene på Xbox-Scene.com, spes denne, eller må jeg gå til innkjøp av en MagicBox XFPS ? Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det kommer ann på hva du skal gjøre. Hvis du skal bruke det til spill, må du kjøpe MagicBox FPS eller SmartJoy FRAG (Du kan ikke bruke keyboard eller mus med denne adapteren i f.eks Linux o.l) Skal du bruke keyb og mus i Linux eller div apps, må du enten lage en usb port eller kjøpe en usb konverter. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 hmmm... Tror egentlig mus og tastatur kun funker om du har LINUX installert!?! Lenke til kommentar
Empty Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Tror nok MagicBox XFPS funker til spill. ... Finally the ultimate solution for First person shooter control woes is available - the XFPS. The XFPS allows you to play first person shooters with the utmost in control as it gives your Xbox instant utilization of a standard PS/2 keyboard and mouse! ... Men da er spm går det an å bruke trådløst tastatur og mus med dette adapteret ? Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 hmmm... Tror egentlig mus og tastatur kun funker om du har LINUX installert!?! Vel, det funker med spill HVIS du kjøper MagicBox XFPS eller SmartJoy FRAG adapter, men det vil da ikke funke i Linux (dvs du kan kanskje styre musepeker, men bokstaver vil ikke funke) Skal du bruke det i windows må du ha en usb mod/adapter. Trådløst tastatur og mus burde vel funke. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Kjempe greier, da blir det nok 1stk MagicBox XFPS i nær fremtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå