Gå til innhold

perfect deviate scale, verdt en del?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er markedet for urter/blomster på AH?

Varierer vel litt fra server til server, men på Shadow Moon er det ikke mye å tjene nei. Peacebloom osv går for bare noen få sølv pr stack, mens en stack mageroyal kanskje kan gå for 20-30s. Du tjener mer pr time på andre ting da, for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Varierer vel litt fra server til server, men på Shadow Moon er det ikke mye å tjene nei. Peacebloom osv går for bare noen få sølv pr stack, mens en stack mageroyal kanskje kan gå for 20-30s. Du tjener mer pr time på andre ting da, for å si det sånn...

Peacebloom og mageroyal er jo newb-blomstene da :p Etterhvert får du blomster som Liferoot, Purple Lotus og Khadgars Whisker, dem får du mye penger på hvis det er en trengende alchemist i nærheten;)

Lenke til kommentar

Peacebloom og mageroyal er jo newb-blomstene da :p Etterhvert får du blomster som Liferoot, Purple Lotus og Khadgars Whisker, dem får du mye penger på hvis det er en trengende alchemist i nærheten;)

Og jeg vil tippe at når du er i så høyt level at du får litt for blomstene så vil det virke som småpenger...

Men selvfølgelig, en trengende alchemist i høyt level bryr seg vel ikke så veldig om prisen på blomstene.

Lenke til kommentar
hvor er det man finsker deviate fish som alliance?

Er Horde selv (bortsett fra en lvl10 human warlock), men mener å ha hørt at deviate fish KUN finnes i barrens, derfor er det syke priser på det på alliance-AH.

Lenke til kommentar
hihi, jeg er den eneste som selger deviate fish der :)

Har ihvertfall ikke sett noen andre.

Hva gjør denne? Står bare "Eat me..." :p

Har ikke tatt sjangsen å bruke så mye penger på noe jeg ikke vet hva er ;)

Den har en del effekter. :!:

Den kan kaste sleep på deg i 30 sekunder, den kan gjøre deg om til en pirat (!), gi deg negative og positive buffer..

Den er også ingrediensen i giant growth potion, og "deviate savory delight", en matrett ;)

Og Deviate Savory Delight har enda mer ekstreme effekter enn rå fisk, derfor kan jeg ta 20s per stk på AH. :D (1 Deviate Fish blir 1 Deviate Savory Delight når du koker den)

hvor mye cooking trengs for å lage deviate fish??

Er ikke noe problem å fiske det så, væree å lage det ;)

Har 147 cooking, er dette nok eller?

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

aldri finn en fornuftig pris. se på prisan på AH.

f.eks hvis noen selger peacebloom for 10s per stack men de har ikke buyout og har long/very long time. også er det noen andre som har buyout på f.eks 40s per stack.

det du gjør er å sette inn dine peaceblooms for 30s start bid og 35s buyout. har på very long time selv om det koster ekstra. du har jo trossalt plukka herbsan "gratis"(koster bare tid)

jeg gjør dette selv med roguen min som har mining/herbalism. la oss bare si at jeg kan kjøpe så mye overprisa våpen/armor som jeg bare vil.

brukte 5g på et sverd som egentlig ikke er verdt det. samme betalte jeg for en dagger som heller ikke er verdt det. men det bryr meg svært lite. pengene kommer lett inn igjen.

Lenke til kommentar
har sett litt, og oppskriften droppes SJELDENT i barrens, jaja, grinding er på vei ;)

Letteste er å kjøpe den på AH, kommer innom der fra tid til annen.

Jeg vil ikke anbefale å grinde for den, med mindre du faktisk får XP for å drepe de(Barrens Giraffe har høyest drop-rate, stort sett lvl 15-18).

Lenke til kommentar
er lvl 26 jeg ;)

Akkurat nå er jeg i hillsbrad, så tar nok en stund til jeg skal til barrens (eller rundt der)

Da er det null å tjene på å grinde. Er litt tilfeldig selvfølgelig, ganske sjelden dropp og mange selger den bare til vendor, men jeg fant min på AH bare et par timer etter at jeg bestemte meg for å kjøpe den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...