chokke Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Satte først ut 2 stk på AH, disse fikk jeg solgt for 50 sølv tilsammen. Tenkte at dette var en fin bedrift. Fikk tak i 6 stykker, tenkte *hihi... dette må være verdt ihvertfall 1 gull* La det ut og begynte byinga på 75 sølv, og buyout på 2 gull. Til min forskrekkelse ble de solgt for 82 sølv... Er ikke perfect deviate scale verdt noe? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Tydeligvis er de verdt mellom 13,6 silver og 25 silver Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Skaff deg Thick spidersilk o.l. Får endel penger for dette ja Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) skal du ha penger så spring hele rundt dun morogh å mine copper veins + plukke herbs. min alt char som er lvl 18 nu har tjent over 10g på det. tar ikke lange tida og er simpelt. kjøpte et rare sverd til 4g no stress. når du har sånn 10-12 stacks med copper bars/herbs så stapper du de inn i AH. buyout under den høyeste eksisterende buyouten. kjøp opp det som er billigere å selg for samme prisen som de du har samla selv. easy money. NOTE: ja jeg har lest guiden om kordan du skal tjene penger på AH. funker jævlig bra faktisk. ALLE burde lese den IMO Endret 3. mars 2005 av member-60584 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 skal du ha penger så spring hele rundt dun morogh å mine copper veins + plukke herbs. min alt char som er lvl 18 nu har tjent over 10g på det. tar ikke lange tida og er simpelt. kjøpte et rare sverd til 4g no stress. når du har sånn 10-12 stacks med copper bars/herbs så stapper du de inn i AH. buyout under den høyeste eksisterende buyouten. kjøp opp det som er billigere å selg for samme prisen som de du har samla selv. easy money. NOTE: ja jeg har lest guiden om kordan du skal tjene penger på AH. funker jævlig bra faktisk. ALLE burde lese den IMO Link? Til guiden altså.. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 skal du ha penger så spring hele rundt dun morogh å mine copper veins + plukke herbs. min alt char som er lvl 18 nu har tjent over 10g på det. tar ikke lange tida og er simpelt. kjøpte et rare sverd til 4g no stress. når du har sånn 10-12 stacks med copper bars/herbs så stapper du de inn i AH. buyout under den høyeste eksisterende buyouten. kjøp opp det som er billigere å selg for samme prisen som de du har samla selv. easy money. NOTE: ja jeg har lest guiden om kordan du skal tjene penger på AH. funker jævlig bra faktisk. ALLE burde lese den IMO "First rule of fighclub is, you do not talk about fightclub" Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 skal du ha penger så spring hele rundt dun morogh å mine copper veins + plukke herbs. min alt char som er lvl 18 nu har tjent over 10g på det. tar ikke lange tida og er simpelt. kjøpte et rare sverd til 4g no stress. når du har sånn 10-12 stacks med copper bars/herbs så stapper du de inn i AH. buyout under den høyeste eksisterende buyouten. kjøp opp det som er billigere å selg for samme prisen som de du har samla selv. easy money. NOTE: ja jeg har lest guiden om kordan du skal tjene penger på AH. funker jævlig bra faktisk. ALLE burde lese den IMO "First rule of fighclub is, you do not talk about fightclub" hehehe ja egentlig, men please. hvem gidder det jeg nettopp forklarte? bortsett fra sånne som meg selv? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Seriøst, det er bare til det bedre at folk får øya opp for at det faktisk går an å ta menneskelige priser for ting som ikke er sjeldne. Sammenliknet med beta er prisnivået på AH helt ute av kontroll, folk tar jo helt sinnsyke priser for ting som Light Leather, Copper Bars (dette er ekstremt dyrt i forhold til tilgangen) og Armor Kits. Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hehe, ja prisene på AH er helt latterlige. Det hender jeg handler der, men da ting som er innen rimelighetens grenser. Min måte er at jeg har 3 forskjellige karakterer med 3 forskjellige proffesions, slik at jeg sender meg selv hva jeg trenger av råvarer. Hvis jeg skulle betalt det enkelte tar for råvarer på AH, for å lage alt fra mail/leather armour og våpen, så måtte jeg solgt de ferdige produktene til så høy pris, (at det er helt utenkelig at folk ville betale det), for å gå med overskudd. Ja, noe er helt feil sammenlignet med betaen, da var det faktisk fornuftige priser sammenlignet med nå. Så mitt tips for dem som ikke har det travelt med å bli lvl 60, start minst 3 karakterer, med forskjellige skills og proffesions, og drit i å betale helt latterlige overpriser på AH. NB! Det lønner seg å sjekke AH en gang iblant, da det faktisk er noen som selger ting for det det er verdt Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 ting er dyrt på AH fordi folk er villig til å betale. gjelder det virkelige markedet og. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg har stikk motsatt erfaring med AH. Ergrer meg grønn over folk som selger råvarer og andre produkter for 1s over vendor-pris.. Er jo ikke mulig å tjene penger på det viset. Heldigvis har jeg omtrent monopol på enkelte ting. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 hihi, jeg er den eneste som selger deviate fish der Har ihvertfall ikke sett noen andre. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Selger Strong Troll's Blood Potions som du trenger for et quest i Hillsbrad for 35 silver, har solgt kanskje 20 stykk nå så blir fint penger ut av det. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Selger Strong Troll's Blood Potions som du trenger for et quest i Hillsbrad for 35 silver, har solgt kanskje 20 stykk nå så blir fint penger ut av det. Selger du de 1 og 1 for 35s per stk? Jeg aner et nytt marked :!: Edit: alliance eller horde`? Endret 4. mars 2005 av likferd Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Selger du de 1 og 1 for 35s per stk? Jeg aner et nytt marked :!: Jepp, som sagt, ligger penger i potions edit: horde! Endret 4. mars 2005 av uberhunter Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 hihi, jeg er den eneste som selger deviate fish der Har ihvertfall ikke sett noen andre. Hva gjør denne? Står bare "Eat me..." Har ikke tatt sjangsen å bruke så mye penger på noe jeg ikke vet hva er Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 hihi, jeg er den eneste som selger deviate fish der Har ihvertfall ikke sett noen andre. Hva gjør denne? Står bare "Eat me..." Har ikke tatt sjangsen å bruke så mye penger på noe jeg ikke vet hva er Den har en del effekter. :!: Den kan kaste sleep på deg i 30 sekunder, den kan gjøre deg om til en pirat (!), gi deg negative og positive buffer.. Den er også ingrediensen i giant growth potion, og "deviate savory delight", en matrett Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Noen som kan gi en eksakt link til den AH Guiden? For alliance leatherworker's kan det være smart å lage Hillman's Cloaks, for de trengs til en quest i Southshore Selger de for 30-35s pr. styk og får stort sett alltid solgt de Lenke til kommentar
.V. Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 hihi, jeg er den eneste som selger deviate fish der Har ihvertfall ikke sett noen andre. Hva gjør denne? Står bare "Eat me..." Har ikke tatt sjangsen å bruke så mye penger på noe jeg ikke vet hva er Den har en del effekter. :!: Den kan kaste sleep på deg i 30 sekunder, den kan gjøre deg om til en pirat (!), gi deg negative og positive buffer.. Den er også ingrediensen i giant growth potion, og "deviate savory delight", en matrett Og Deviate Savory Delight har enda mer ekstreme effekter enn rå fisk, derfor kan jeg ta 20s per stk på AH. (1 Deviate Fish blir 1 Deviate Savory Delight når du koker den) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå