Pentium-Power Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Vurderer å kjøpe meg BF Vietnam, men er ikke heelt sikker ennå... liksom bortkastet penger hvis jeg går lei etter en uke... Noen som har det, og kan fortelle meg om det virkelig ER verdt å kjøpe? Og kanskje et lite terningkast? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Jeg har det, har spilt det en del og vil si at det er verdt 300 kr. Men som sagt, kan jo hende du blir lei spillet etter en dag... Endret 3. mars 2005 av datating Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ja, er absolutt verdt det. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Løp og kjøp! Skal love deg du får mye moro ut av det spillet der. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 1. Elendig topic (endre den til "Battlefield Vietnam - Verd å kjøpe") 2. Battlefield-relaterte tråder skal til Battlefield kategorien, som igjen er under kategorien for dem est populære spillene. Men ja, BF:V er definitivt verd å kjøpe! I allefall om du liker spill som involverer massive slag (opptil 64 spillere) med biler, båter, fly og helikoptere fare rundt deg med full guffe på Edwin Starr's "War"! Om du har prøvd Battlefield 1942, og likte det, bør du ABSOLUTT ha dette! Og jeg lover deg, du går ikke lei etter ei uke om du interesserer deg for slike spill! PS: Husk å installere 1.2 oppdateringen, og etterpå den mindre oppdateringen; 1.21 (du må installere disse for å spille på nett ) Dessuten skal du finne BFV billig en rekke steder nå. Lenke til kommentar
Pentium-Power Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 [iC' date=03/03/2005 : 17:01] 1. Elendig topic (endre den til "Battlefield Vietnam - Verd å kjøpe")2. Battlefield-relaterte tråder skal til Battlefield kategorien, som igjen er under kategorien for dem est populære spillene. Unnskyld for at jeg lever! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 [iC,03/03/2005 : 17:01] 1. Elendig topic (endre den til "Battlefield Vietnam - Verd å kjøpe")2. Battlefield-relaterte tråder skal til Battlefield kategorien, som igjen er under kategorien for dem est populære spillene. Unnskyld for at jeg lever! Heller si unnskyld for at du ikke gidder å lese retningslinjene. Lenke til kommentar
Pentium-Power Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Moderator- Wannabe eller? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Les omtalen til Gamer.no av Battlefield Vietnam. Dette spillet er avhengigsdannende... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Lite beskrivende emnetittel, samt feilposting. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg