marcus Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 hvilke prog er best til dette?? helst gratis... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hvorfor ikke bare bruke Microsoft Office Excel, eller OpenOffice utgaven av et regneark da? Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 For DVD er det helt klart DVD-Profiler. Her trenger du bare skrive inn nummeret i strekkoden, så lagrer programmet all info, cover osvosvosv Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Movie collector ! edit: L03VIk: samme med MC Endret 3. mars 2005 av tigergutten Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 For DVD er det helt klart DVD-Profiler.Her trenger du bare skrive inn nummeret i strekkoden, så lagrer programmet all info, cover osvosvosv Øy, dette høres kjekt ut Hvor får jeg taki dette? er det gratis? evt pris? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 For DVD er det helt klart DVD-Profiler.Her trenger du bare skrive inn nummeret i strekkoden, så lagrer programmet all info, cover osvosvosv Øy, dette høres kjekt ut Hvor får jeg taki dette? er det gratis? evt pris? Tenk på dette til neste gang. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det ser ut som begge disse bare er trials eller er begrenset..? Er det noen som er gratis? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Extrememoviemanager har en gratis utgave. Det står den er noe begrenset, men den vil fortsatt fint kunne organisere dvd-filmene dine. Og vil du ha fullversjonen er jo ikke 10 euro allverdens. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Selv bruker jeg DVD Profiler v. 2.3. Jeg betaler ingen penger for det, og jeg kan bruke det så lenge jeg vil. Meget kjekt program. Edit: Var versjon 2.3, ikke 3.2 som jeg tidligere skrev. Beklager Endret 3. mars 2005 av Moltrez Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hmm, på hjemmesiden står det at siste versjon er 2.3.1. 3.2, er det en VELDIG tidlig beta? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 jeg har brukt mediaman i lengre tid. imediaman.com Lenke til kommentar
marcus Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 DVD Profiler Hva er forskjellen på gratis versjonen du laster ned og får en gratis key og den du betaler 30 dollar for? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Da er jeg også i gang med DVD-Profiler (2.3.1.826). Flott program som faktisk ser ut til å ha alt. Takk for godt tips! Lenke til kommentar
espenf Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 DVD Profiler Hva er forskjellen på gratis versjonen du laster ned og får en gratis key og den du betaler 30 dollar for? Betalversjonen er reklamefri. I tillegg får man vel lastet ned coverbilder med høyere oppløsning. Personlig klarer jeg meg helt fint med gratisversjonen. Lenke til kommentar
?????? Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Har testet mange, men dvd profiler var best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå