Aisutora Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Jeg har i det siste jobbet med en hjemmeside. Jeg og noen venner skriver om ulike kampsporter og turnrelaterte idretter. Har lagt ut en film som jeg nettopp har laget: Video klipp siden Er hittil bare en film, men vi skal lage flere om ikke så lange. Har ikke fått skrevet så mye om de forskjellige idrettene enda, men det jobbes iherdig med det. *emnefelt rettet* Endret 4. mars 2005 av el-asso Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det dere gjorde på videoen så ikke videre lett ut akkurat. Fin hjemmeside du har laget. Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Jo takker for det du. Det kommer snart flere videoer. Skal blandt annet legge ut en film av NM showet vi har i cheerleading, men venter med å legge det ut til etter NM slik at ikke alle vet hvordan det ser ut før, det kunne blitt litt dumt. Tenkte jeg også skulle bruke mer tid på den neste filmen, mer triks og flere ting etter hverandre slik at det blir mer flyt i det hele. Skulle komme om ikke altfor lenge. Et par uker tenker jeg. Skal lett toppe innholdet i den første Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 sånn flyte i lufta å ta salto rett før landinga er dritøfft, hehe.. har prøvd litt på det selv, men har ikke helt lykkes, lander som regel på rævva/ryggen Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 hvis dere skal skrive om kampsporter så hadde det vært interessant å høre det norske "undermiljøet" som deltar i FinnFight og slikt. Kjente en som gjorde det og det var heavy shit. FinnFight er som K1(Kung Fu, Karate, Kickboxing..for de som ikke visste det) hvor det er veldig få regler. De som sloss mot hverandre har forskjellige bakgrunner i forskjellige kampsport og det gjør kampene veldig spennende og blodige. Denne sporten er ikke lov i Norge men i USA så er det veldig populært og går under UFC, The Utimate Fighting Championship. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå